wedstrijd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:14

Miss_Petit schreef:
:D

Sorry moet even lachen, een paard is kleurenblind dus de kleur zal het niet zo zeer zijn Knipoog

Ik zou dat niet te snel roepen Lachen paarden zijn wel 'gevoelig' voor bepaalde kleuren...

Maar goed, gewoon veel oefenen en zorgen dat ie de aandacht bij jou heeft, maar da's al gezegd Schijnheilig

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 01:25

de hekjes worden pas 1 dag van te voren gezet. en dan kan ik daar niet rijden met hem.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:33

pharagirlke schreef:
de hekjes worden pas 1 dag van te voren gezet. en dan kan ik daar niet rijden met hem.

Dan moet je van de eerste wedstrijd niet teveel verwachten en deze wedstrijd als een oefening zien voor je paard!

salsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:57

jah idd (van hier boven.) je moet gewoon proberen als je met je proefje bezig bent en je gaat langs de hekjes om goed je buiten teugel en je binnen been eraan te houden zo heb je de minste kans dat hij weg springt.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:55

Ik denk eigenlijk dat je je van te voren niet druk moet maken om iets wat misschien helemaal niet zo'n big deal blijkt te zijn. Gewoon lekker rijden en er met een wedstrijd niet van uit gaan dat hij bang zou kunnen zijn voor de hekjes, want dan heb je denk ik een grote kans dat hij zich ook druk gaat maken!