. Montana ziet er goed uit Elke, aan moes kom eens met haar rijden zou ik zeggen, wat zij uit dat beestje krijgt zullen er net NIET veel kunnen!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olevalover schreef:Wat doe je daar dan wel niet, dat je zulk slecht contact met de mond hebt?? Of begin je pas?
Probeer je polsen op 1 lijn met je armen te houden en niet met een slap handje te rijden
. Hier wordt wel steng op gekeken tijdens de les en dan doe ik het minder maarja als ik dan op mijn eigen rij, is er niemand die mij dit zegt
moes schreef:ik vind het een goed paard om te zien en sorry dat ik het zeg maar ik denk dat dit paard veel meer kan dan wat jij er uit haalt.....
moes schreef:ik vind het een goed paard om te zien en sorry dat ik het zeg maar ik denk dat dit paard veel meer kan dan wat jij er uit haalt.....
.
, je zou wel anders piepen
.free schreef:Ja inderdaad mijn teugels zijn veel te lang, maar dat is een slechte gewoonte die ik nogal moeilijk kwijtgraak. Hier wordt wel steng op gekeken tijdens de les en dan doe ik het minder maarja als ik dan op mijn eigen rij, is er niemand die mij dit zegt
![]()
Tja, zolang ik en paard er plezier in hebben ga ik ze daar toch niet voor verkopen hoor !!
Ik weet dat montana veel mogelijkheden heeft maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet goed is bij mij als paard. Ik moet nog veel leren en daar heb ik ook les voor !
.. En dat sommigen hier op bokt denken dat ik hier afkraak en vervolgens mijn foto's afgaankraken is helemaal het toppunt van zielig..
Maar raad is .. jongens.. mijn paard is ook niet de makkelijkste en nee.. ik rijd haar ook nog geen 20 jaar, maar als ik met mijn priveinstructrice aan het werk ga pakken we eerst de minst goede dingen aan en werken dan verder.. maar als ik het hier zo zie is alles goed.. behalve het contact met de mond.. Ga daar dan is aan werken voordat je gaat gallopern , draven etc..
Citaat:En dat amazone en paard nog niet lang samenwerken vind ik een enorm slecht argument, dat staat los van wel of niet kunnen rijden..
Olevalover schreef:Dankjullie wel voor jullie medelevende reacties na mijn nadere uitleg.. als jullie allemaal zo graag je zin willen hebben en een andermansmenig niet accepteren best: Het ziet er dus uitstekend uit, en echt, wat een mond-hand verbinding zeg!!!![]()
![]()
![]()
wowwie.. zelf beter als Anky!!!!
![]()
![]()
![]()
jaha.. echt.. super!
>;) !! Olevalover schreef:Dankjullie wel voor jullie medelevende reacties na mijn nadere uitleg.. als jullie allemaal zo graag je zin willen hebben en een andermansmenig niet accepteren best: Het ziet er dus uitstekend uit, en echt, wat een mond-hand verbinding zeg!!!![]()
![]()
![]()
wowwie.. zelf beter als Anky!!!!
![]()
![]()
![]()
jaha.. echt.. super!

Citaat:Olevalover, je bent toch al 16 jaar, gedraag je dan ook zo.