Het paard met de dunne staart aan het werk :p

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:08

Iedereen heeft wel mindere kanten, jij ook wel olevalover of niet? Zo niet proficiat dan, dan mag je ons komen les geven Knipoog . Montana ziet er goed uit Elke, aan moes kom eens met haar rijden zou ik zeggen, wat zij uit dat beestje krijgt zullen er net NIET veel kunnen!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:09

Olevalover schreef:
Wat doe je daar dan wel niet, dat je zulk slecht contact met de mond hebt?? Of begin je pas?

Gatver zeg, wat een commentaar! Je kan niet meer doen als je best!!
Ben jij een nieuwe Anky als je uit je les komt ofzo?? Dan zou paardrijden wel heeeel makkelijk zijn

Montana heeft trouwens bewezen een erg moeilijk paard te zijn op adb stage...

Elke, ik vind deze foto's er goed uitzien, enige punt van kritiek is dat je je ene hand wat meer naar je lichaam houdt als je andere, ik doe dat ook vaak Knipoog Probeer je polsen op 1 lijn met je armen te houden en niet met een slap handje te rijden Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:15

Sommige mensen met hun commentaar Opbouwend okee, maar afkraken Verward Beetje respect Olevalover Schijnheilig

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:00

Wel Elke, geen appelgroen Haha! ?
Ziet er goed uit, en Montana ook!

En mensen, hou het een beetje vriendelijk, ik heb ook een paar keer met Montana gereden, en Elke rijdt haar echt super (ik krijg haar niet eens naar beneden Lips are sealed Tong uitsteken )!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:05

Ja inderdaad mijn teugels zijn veel te lang, maar dat is een slechte gewoonte die ik nogal moeilijk kwijtgraak Schijnheilig . Hier wordt wel steng op gekeken tijdens de les en dan doe ik het minder maarja als ik dan op mijn eigen rij, is er niemand die mij dit zegt Haha!

moes schreef:
ik vind het een goed paard om te zien en sorry dat ik het zeg maar ik denk dat dit paard veel meer kan dan wat jij er uit haalt.....

Tja, zolang ik en paard er plezier in hebben ga ik ze daar toch niet voor verkopen hoor !!
Ik weet dat montana veel mogelijkheden heeft maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet goed is bij mij als paard. Ik moet nog veel leren en daar heb ik ook les voor !

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:32

Ik vind het een heel leuk paardje en ziet het rijden er ontspannen uit.
Enkele dingen zijn wat minder maar ik maak veel van die fouten ook dus ik weet hoe moeilijk het is om die af te leren

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:45

moes schreef:
ik vind het een goed paard om te zien en sorry dat ik het zeg maar ik denk dat dit paard veel meer kan dan wat jij er uit haalt.....

Goh, ik vind dit toch een beetje een botte opmerking.
Als ik het goed voorheb, heeft Free Montana zelf ingereden, en wat je nu dus ziet op de foto's is volledig Free's verdienste. Als jij ziet dat het paard méér in zich heeft, is dat omdat Elke dit in Montana naar boven haalt. Ik ben ervan overtuigd dat ze beide nog veel verder gaan komen .
Als je ziet wat een progressie beide tot nu toe al gemaakt hebben Wow!, je zou wel anders piepen Knipoog .

Telkens als ik nieuwe foto's zie, verbaast het me weer hoe beide naar mekaar blijven toegroeien, en dat die stijgende lijn maar blijft stijgen.

Hoedje af, hoor OK dan! !

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:47

free schreef:
Ja inderdaad mijn teugels zijn veel te lang, maar dat is een slechte gewoonte die ik nogal moeilijk kwijtgraak Schijnheilig . Hier wordt wel steng op gekeken tijdens de les en dan doe ik het minder maarja als ik dan op mijn eigen rij, is er niemand die mij dit zegt Haha!

Tja, zolang ik en paard er plezier in hebben ga ik ze daar toch niet voor verkopen hoor !!
Ik weet dat montana veel mogelijkheden heeft maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet goed is bij mij als paard. Ik moet nog veel leren en daar heb ik ook les voor !

Owkeej mischien kwam het wat banketstaaf over, dat was niet zo bedoeld, maar ik kijk er wel zo tegen aan.
ik zeg echt niet dat jij je paard moet verkopen, maar ik zie gewoon dat het paard goede kwaliteiten heeft.....
Maar wat ik wel heel raar vind is dat je les hebt maar wel zo rijdt.....
Vind die instructeur dat dan goed als je zo rijdt of ziet hij/zij dat gewoon niet?

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:47

Er bestaat een gezegde: ''oefening baart kunst'' Haha!
Je kunt niet binnen 1,2,3 iets aan of afgeleerd hebben. Het is juist goed dat ze les heeft en er aan werkt.Ga zo door en trek je niks aan van die betweterige figuren OK dan!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:17

Uhum!!!! Wat ik hier allemaal niet naar mijn hoofd krijg als ik zeg dat iemand les moet nemen, als ik dan hoor dat diegene les heeft vind ik het erg raar dat er dan niet aan de hand-mond verbinding gewerkt wordt.. aangezien de rest er wel goed uitziet! En dat amazone en paard nog niet lang samenwerken vind ik een enorm slecht argument, dat staat los van wel of niet kunnen rijden..als je een mak paard niet kan rijden met een constant contact kan je een moeilijk paard daarmee ook niet rijden .. En dat sommigen hier op bokt denken dat ik hier afkraak en vervolgens mijn foto's afgaankraken is helemaal het toppunt van zielig.. Bloos! Maar raad is .. jongens.. mijn paard is ook niet de makkelijkste en nee.. ik rijd haar ook nog geen 20 jaar, maar als ik met mijn priveinstructrice aan het werk ga pakken we eerst de minst goede dingen aan en werken dan verder.. maar als ik het hier zo zie is alles goed.. behalve het contact met de mond.. Ga daar dan is aan werken voordat je gaat gallopern , draven etc..

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:22

Jaaa jaa..

Ik vind het in elk geval leuke foto's! Ziet er over het algemeen netjes uit, sterkte met je lessen!

Leuk paardje ook!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:14

Olevalover, wat kan jij overdrijven..
Ik hoop maar dat Armani ook zo loopt binnenkort (op zijn 5de dan, hij is maar ingereden op 4 dus heb een jaar achterstand hé Elke Tong uitsteken)
Een paard van 4 zal zo niet lopen als de ruiter niet kan rijden hé

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:23

Olevalover schreef:
als ik dan hoor dat diegene les heeft vind ik het erg raar dat er dan niet aan de hand-mond verbinding gewerkt wordt..

Jij verzint echt zelf je verhaaltjes of niet?

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:21

opzich vind ik het een heel ontspannen plaatje, tenminste, ik zie niet dat er kracht gezet word op de teugels, en toch draagt het paard zelf..

Ik denk dat je zelf wel meer het gevoel mag hebben dat je overdreven achterover leunt, en je handen iets meer in een rechte lijn verbinden met de teugels en het bit. dus dat je een verbindingslijntje kan trekken.

Verder vind ik het een heel mooi paardje, en ik vind het er echt ontspannen uit zien hoor Lachen

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 14:51

Bedankt allemaal !!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:41

Citaat:
En dat amazone en paard nog niet lang samenwerken vind ik een enorm slecht argument, dat staat los van wel of niet kunnen rijden..

Nee hoor, elk paard heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing. En iemand die er zoveel "verstand'' van heeft zou dat toch moeten weten. Ik rij al 8 jaar opdezelfde pony, mijn eigen welteverstaan. Zet me vanavond op een ander paard en ik bak er niks van!Je moet naar elkaar toegroeien, zowel onder het zadel als in de omgang. Dat gevoel is er niet opeens.Maar goed dat is mijn mening Haha!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:19

Dankjullie wel voor jullie medelevende reacties na mijn nadere uitleg.. als jullie allemaal zo graag je zin willen hebben en een andermansmenig niet accepteren best: Het ziet er dus uitstekend uit, en echt, wat een mond-hand verbinding zeg!!! Bloos! OK dan! OK dan! OK dan! wowwie.. zelf beter als Anky!!!! jaha.. echt.. super!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 20:53

Olevalover schreef:
Dankjullie wel voor jullie medelevende reacties na mijn nadere uitleg.. als jullie allemaal zo graag je zin willen hebben en een andermansmenig niet accepteren best: Het ziet er dus uitstekend uit, en echt, wat een mond-hand verbinding zeg!!! Bloos! OK dan! OK dan! OK dan! wowwie.. zelf beter als Anky!!!! jaha.. echt.. super!

Laten we effe ongelooflijk dom doen ze Rolleyes >;) !!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:55

Olevalover, je bent toch al 16 jaar, gedraag je dan ook zo.
Jij mag je mening geven, en een andere bokker mag daarop weer zijn mening geven, toch?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:02

kruisjes Boos!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:09

Goh, wat een verschrikkelijk onvriendelijke opmerkingen staan er weer tussen . Free, lekker zo doorrijden hoor, ik zie weinig foto's op bokt langs komen met zo'n vriendelijk beeld Lachen.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:14

Olevalover schreef:

zoooo hey,meid grow up and get a life Rolleyes

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:25

Olevalover schreef:
En dat sommigen hier op bokt denken dat ik hier afkraak en vervolgens mijn foto's afgaankraken is helemaal het toppunt van zielig.. Bloos!

mijn oog viel trouwens even op deze zin.
ik had drie toppics van je net gezien.

welk toppic kraken ze je dan af?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:55

Citaat:
Olevalover, je bent toch al 16 jaar, gedraag je dan ook zo.

Dat doet ze toch..puur puber gedrag.

Wat maken sommige zich toch druk om andere zeg...ga je druk maken om jezelf.

Overgens zie ik liever dit dan al die strak getrokken mondjes met een dichtgesnoorde neusriem in combi met een of andere hulpteugel waar de ruiter dan weer niet weet mee om te gaan.. OK dan!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:06

klopt het dat de foto's het niet doen Verward Haha!