Os en Oet @ Alice Naber

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:40

zo vet coole hindernissen *jaloers*
Die fries kan goed springen Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:02

gomir schreef:
Die foto van Jan de longeercirkel uit is gaaf *LOL*

Leuke foto's Tab Alice had wel aardig wat water staan trouwens Bloos Buitenbak kun je bijna in drijven zo te zien...Knipoog

Voor alle mensen die die handen graag naar voren willen zien, losgooien op vaste hindernissen is niet zo'n heel goed plan(en op een normale hindernis eigenlijk ook niet). Je moet altijd contact houden met de mond en je hand mee naar voren laten nemen door het paard. Als het paard dus geen lengte pakt kun je ook niet meegaan, simpel als dat.
Thuis kun je daar nog weleens wat mee stoeien, maar dat soort dingen doe je niet op een crosstraining...

daar ben ik het niet echt mee eens omdat op deze foto waar je je handen iets meer mee naar voren doet hij ook veel beter springt!!

Afbeelding

Op de foto´s waar je handen iets minder mee gaan, springt ie veel minder fijn!

edit:spelfoutje eruit gehaald.. Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 18:22

sophie: dit ben ik niet! en dit is oeterma...die kan je al helemaal niet losgooien! want dan krijg je er nog een wapper aan! en dat zit jij echt niet uit!!
de gene die erop zit houd hem juist tegen om hem groot af te laten gaan!! paard heeft nogal de neiging op tussenpassen te maken! en dat wordt hier goed voorkomen door hem eens vast te houden van voor!!

maar bedankt voor de leuke reacties

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:09

reddytobias schreef:
sophie: dit ben ik niet! en dit is oeterma...die kan je al helemaal niet losgooien! want dan krijg je er nog een wapper aan! en dat zit jij echt niet uit!!
de gene die erop zit houd hem juist tegen om hem groot af te laten gaan!! paard heeft nogal de neiging op tussenpassen te maken! en dat wordt hier goed voorkomen door hem eens vast te houden van voor!!

maar bedankt voor de leuke reacties

ow oke ik was ff in de war sorry! De fries vind ik eigenlijk niet te kort, je stoort hem niet vind ik! ik vind het echt super dat een fries zo goed kan springen en ik vind het echt leuke foto´s!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 21:05

sophie_kurk schreef:
ow oke ik was ff in de war sorry! De fries vind ik eigenlijk niet te kort, je stoort hem niet vind ik! ik vind het echt super dat een fries zo goed kan springen en ik vind het echt leuke foto´s!

ja die fries is echt lachen!! *LOL*