Mijn 2e les vandaag...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:07

WAUW!!! Mooi paard, goede combinatie en wat rijd je ontzettend goed zeg!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 18:59

paardeloverr schreef:
Ziet goed uit, Rijd je ook wedstrijden??

Nee ik rijd geen wedstrijden. Aan de ene kant kriebelt het wel een beetje, nadat ik een onderlinge op stal heb gehad, maar aan de andere kant blijf ik het een jury sport vinden. En dat trekt me totaal niet. Dus ik ben er nog niet over uit.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:23

Pregini schreef:
Nee ik rijd geen wedstrijden. Aan de ene kant kriebelt het wel een beetje, nadat ik een onderlinge op stal heb gehad, maar aan de andere kant blijf ik het een jury sport vinden. En dat trekt me totaal niet. Dus ik ben er nog niet over uit.

En hoe was die gegaan?.

Jullie zijn een mooie combi is ook een erg mooi paard om te zien. Volgens mij zit hij ook heeeeeerlijk.

Heb je trouwens geen last van dat bontje wat zo heel hoog onder de boom van het zadel komt?.

Hoe gaat het met de andere paarden?. Heb je daar ook weer eens foto van?.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:55

Leuk dier, leuke combi. Let alleen wel op dat je bij het wijken recht blijft zitten (niet inknikken bij de heup o.i.d.).

Het dekje heb ik ook, ik doe er alleen geen bontje onder, het dekje vind ik al dik genoeg (anders krijg ik echt het gevoel dat mijn zadel niet meer stabiel ligt). Heb jij daar geen last van?

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 11:46

Prisca"]
En hoe was die gegaan?.
[/quote]

erg slecht Haha! Alles wat hij in zijn mars had heeft hij in de proef laten zien, alleen werd dat niet gevraagd. Maar moet ook toegeven dat ik niet mijn best heb gedaan, het was gewoon verder erg gezellig op stal.

[quote="Prisca"]
Heb je trouwens geen last van dat bontje wat zo heel hoog onder de boom van het zadel komt?.
[/quote]

Nee, ik ben het bontje al helemaal gewend. Die zit er standaard onder, en hij komt nu wel een beetje teveel omhoog. Beetje erg aangetrokken denk ik, maar heb er geen last van.

[quote="Prisca"]
Hoe gaat het met de andere paarden?. Heb je daar ook weer eens foto van?.
[/quote]

Met Pregje gaat het nu weer goed. A.s. woensdag les ik met haar mee en dan zal ik van haar foto's plaatsen. Word ook eens tijd, want ik heb helemaal geen foto's van Pregini onder het zadel.

[quote="Anoukie"]
Leuk dier, leuke combi. Let alleen wel op dat je bij het wijken recht blijft zitten (niet inknikken bij de heup o.i.d.)
[/quote]

Dat viel me ook al op, dat ik zo raar ging zitten. Maar daarom zijn foto's of filmpjes handig zodat je jezelf terug kan zien. Ga er dus aan werken!!

[quote="Anoukie schreef:
Het dekje heb ik ook, ik doe er alleen geen bontje onder, het dekje vind ik al dik genoeg (anders krijg ik echt het gevoel dat mijn zadel niet meer stabiel ligt). Heb jij daar geen last van?

Heb niet het gevoel dat mijn zadel onstabiel ligt. dus heb er geen last van.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:30

jee eef hele andere foto's dan die van vorige week hè? je hubbie leert ook al beter foto's maken, of was dit door een ander? Bloos

die eersten zijn geweldig, ik zie jullie al helemaal door de bak huppelen Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:07

jeetje mooie foto's zeg! en je zit echt heel netjes op je paard !