ooit 65 kilo zout zien rijden? dan is nu je kans.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 19:56

mensen het is niet haar eigen paard waar ze op zit, dus over hoe ze loopt en over het rijden van charon valt in dit geval niets te zeggen
er staan ook foto's van charon op haar eigen paard (waar ze ook les mee heeft )
dit was een keertje uitproberen, dus over les nemen enz is nogal onhandig Haha! *of charon moet magned mee nemen* maar dat doe ik liever zelf Haha!
de spieren hebben jullie gelijk in, maar dat komt vooral omdta ze een aantal maanden stil heeft gestaan.in mijn profiel staat een foto van mij met magned rijden. daar kan je zien dat ze niet altijd met een holle rug loopt.
appie, magned heeft een hele winter op kuilgras gestaan, maar eigenlijk zonder resultaat.
nu staat ze op de wei, en ik voer haar flink bij. dit gaat wel redelijk. ik had vandaag al zelfs het idee dat ik een buikje kon vinden Tong uitsteken maar dik zal ze denk ik nooit worden..
echt dun is ze op dit moment niet, vooral onbespierd waardoor ze nogal ingevallen lijkt.
verder iedereen bedankt voor het commentaar hoor Lachen

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:57

ik vindt het niet egt mooi er uit zien zeg ik eerlijk
op de 5de foto lijkt het wel dat je zo een gemene ruk geeft in ze mond
ja en inderdaag contact te houden op je teugels
maar verder leuk paardje hoor Knipoogmaar wel een kleine nek niet egt dikke spiertjes erin of het ligt aan mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:54

Dat halsje vind k er ook eng uit zien!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 22:20

Alacairion schreef:
Dat halsje vind k er ook eng uit zien!

haar hoofd valt er nog niet af hoor Schijnheilig

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:59

over die houding: beetje te veel om op te noemen.

Ze zet haar handen vast op het zadel, en daar heeft het paard duidelijk last van.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:40

Naja, ik kan wel begrijpen als je een paardje niet gewend bent (en je bent nog geen GP ruiter/amazone) dat je niet zomaar met elk paardje mee weg rijdt. En zo hoog uit het zadel komen is niet nodig? Misschien heeft ie wel een hobelige draf? Zo ken ik nog een paar hoor Dan kun je alleen zo hoog uit het zadel komen! Maar goed, idd ze is geen Z amazone maar super slecht is het toch niet? Ze blijft toch zitten......

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:55

je zegt dat het een vertekend beeld geeft.. maar daar ben ik niet zo mee eens. je ziet duidelijk genoeg op een foto hoe iemand rijd en hoe een houding is.. Ik geef gen commentaar.. alle begin is moeilijk en daarom moet je het leren door zo vaak mogelijk op en paard te stappen

tirana_nr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:06

je moet meer met je zit gaan rijden.
en niet op je handen gaan rijden.
het helpt als je iets naar achter gaat zitten.
en wat heeft je paardje een dun nekje, maar dat wordt wel dikker als je spieren gaat kweken.
Lachen