sophie_kurk schreef:de foto´s doen het niet meer.. zou ze ze snel weg gehaald hebben?!
bij mij doen ze t wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar als je hem nu al in gaat rijden enzo, gaat hij later eerder dood of krijgt hij last van zijn botten omdat hij te vroeg al belast is. En als je echt goed nadenkt
ga je je paard pas op zijn 5e inrijden (ook al is dat laat) Maar dan is hij pas uitgegroeid. En als jou paard kon praten zou hij zeggen dat hij veel liever nog ff in de wei zou kunnen staan, want dan heeft hij daar later plezier van.
Maar de keuze is aan jou maar ik weet wel wat ik had gedaan. Dus nog 1 tip, Kies de goede beslissing voor je paard en niet voor jezelf.

0ojannekeo0 schreef:Dus snap ik jullie probleem niet.
Beestje is ook wat overbouwd..Kijk maar is naar zn achterhand..Is neit echt mooi..
Ik vind het niet wijs van je..
En imo is het duidelijk dat dit paard er nog niet klaar voor is, verschrikkelijk wat is dat beestje iel 
0ojannekeo0 schreef:HmS Wat een reacties van jullie zeg, hij is nog wat aan de dunne kant dat klopt, k ben pas naar haflinger keuring geweest en al de haflingers van tegenwordig zijn niet meer zo fors. en een haflinger mag met 2 en ´n half in gereden worden. Dus snap ik jullie probleem niet.