Shariff @ work.. voor mijn gevoel beter dan ooit!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 18:02

Anoukie schreef:
Goh wat voor papieren heeft je paard?

[image]
Ik zie hier een achterbeen als laatste aan de grond!

Leuke foto's hoor!

Shariff is ingeschreven in het NRPS zijn vader is Sjapoer OX de arabische inmiddels ruin...

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:29

wauW, ik wist niet dat shariff zO mooi was Bloos , echt super foto's
het ziet er echt geweldig uit en super combinatie Lovers

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:21

Leuke foto's, echt een leuk diertje.
Probeer er wel op te letten dat je bij zijgangen de druk op je binnenbeen houdt (dus binnenbeen lang houden en niet je gewicht naar de buitenkant verplaatsen), kijken waar je naar toe gaat. Let ook op dat je de passen niet teveel met je hand regelt, geef hem een beetje meer vrijheid in de hand. Het paard hoort vertrouwen in de hand te houden door af en toe het idee te hebben dat hij een beetje mag zakken met zijn hoofd.
Verder vind ik jullie een hele leuke combinatie!! Succes nog

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:31

mooie pony, alleen op dei wijk foto mag je meer rechter teugel (buitenteugel) gebruiken en ik vind dat je vrij veel op je binnen hand rijdt, maar verder ziet het er wel goed uit Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:00

Ziet er netjes uit hoor! Veel belangrijke dingen zijn al genoemd, maar ik wil nog even wat toevoegen: als je wat meer oprichting wil krijgen, rijdt dan naar voren met je been en probeer je contact met de mond niet strenger te laten worden, oftewel, probeer een kleinere halve ophouding te maken. Je ziet dat hij op de twee foto bij het oprichten zijn mond iets openspert. Overigens mag hij nog best een stukje meer omhoog komen, maar ook dat moet allemaal uit de achterhand gebeuren.