winnaars PAVO Cup: Sandreo & Florencio

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 07:53

Antoinette schreef:
Mooie foto's! Zeker een goede kwaliteit voor in een binnenbaan.

zo hoor je het ook 'ns van een andere fotografe !

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:05

Vind de foto van HP ook het mooist. In het "Anky-systeem" moeten ze juist op eigen benen lopen! Had Rien over deze paarden geen opmerking gemaakt over het trainingssysteem?

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:30

Antoinette"]
Mooie foto's! Zeker een goede kwaliteit voor in een binnenbaan
[/quote]

Ik had liever gehad dat het buiten was geweest, dan waren het wel goede foto's geweest. Maar ja, ik wilde toch wel wat laten zien Lachen

[quote="jarrah schreef:
Ik vind die eerste foto overigens totaal niet storend, Rien vertelde mij namelijk dat hij die paarden niet reed om een mooi showtje neer te zetten, maar hij reed die paarden om te kijken wat die beesten zelf aangaven wat ze allemaal in huis hadden. Je kunt ieder paard wel in een krulletje rijden, maar Rien wilde kijken of die paarden wel zelf op hun eigen benen konden lopen en of ze zelf de hand op gingen zoeken.

Inderdaad, helemaal mee eens. De gastruiters probeerden of de paarden de hand wilden volgen, de hals neer wilden leggen en op eigen benen bleven lopen. De bovenste foto geeft precies zo'n moment weer en heb ik expres geplaatst om het verschil te laten zien met de foto eronder. Ik vond Rien v.d Schaft bij de eerste paarden trouwens nog met teveel druk rijden. Suzanne Miesner was vanaf het begin al bezig met proberen ontspanning op te zoeken. Ik had alleen het idee dat ze bij Terlia en Scandic niet zoveel voor elkaar kreeg.

Hierbij nog een foto van Trento B, daarvan had ik eigenlijk wel meer verwacht.
Afbeelding

Scandic (wat kan dat paard galopperen)
Afbeelding

En Tuschinsky, die van mij had mogen winnen Haha!

Afbeelding

Afbeelding

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:27

he, mooie foto's van Tuschinsky, Waarom had hij volgens jouw mogen winnen? ( is ook mijn favoriet)

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:31

IngridM schreef:
zo hoor je het ook 'ns van een andere fotografe !

Fotografe Verward Waar? Knipoog
Ik noem mezelf nog gewoon hobbyist Knipoog

Citaat:
Ik had liever gehad dat het buiten was geweest, dan waren het wel goede foto's geweest. Maar ja, ik wilde toch wel wat laten zien

Tuurlijk, ik maak ook altijd liever buiten foto's. Maar ik vind dit ook echt keurige foto's

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:52

die staart van scandic! ben helemaal jaloers...!!!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:56

Sannah schreef:
En Tuschinsky, die van mij had mogen winnen Haha!

Blijft een gave bok OK dan!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:32

Wouter24 schreef:
Blijft een gave bok OK dan!

Zekers!! Lovers

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:36

Marije1984 schreef:
Ik vind ze aan de magere kan t om eerlijk te zijn. Bij ons hebben ze wat meer vlees op de ribben. daardoor vind ik ze ook niet echt heel mooi. Maar wel allebei mooie koppies.

Vind het hele mooie paarden maar ze kunnen wel wat voller,dan lijken ze ook meer paard.

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:13

saluut schreef:
Zo uitelkaar gevallen liepen alle paarden onder Rien v.d Schaft!

Zal hij wel een verantwoord antwoord op weten...waarom hij ze zo liet lopen...

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:19

jarrah schreef:
Wouwie, gave paarden zeg Kwijl

Ik vind die eerste foto overigens totaal niet storend, Rien vertelde mij namelijk dat hij die paarden niet reed om een mooi showtje neer te zetten, maar hij reed die paarden om te kijken wat die beesten zelf aangaven wat ze allemaal in huis hadden. Je kunt ieder paard wel in een krulletje rijden, maar Rien wilde kijken of die paarden wel zelf op hun eigen benen konden lopen en of ze zelf de hand op gingen zoeken. Vandaar dat het misschien zo overkomt als dat ze uit elkaar gevallen lopen, maar Rien wil altijd dat de paarden van achter naar voor lopen en dat kun je misschien niet in 5 minuten helemaal correct krijgen op een 4-jarig paard
Ik zie echt 100 keer liever een paard zo lopen, dan dat hij helemaal met zijn kin op zijn borst getrokken loopt en van narigheid niet meer weet waar hij zijn benen moet zetten Knipoog

Ik vind dat hij bij HP meer op eigen benen loopt en van ANV dan bij Rien..
maar goed, ik heb niet zulke goede ervaringen met Rien, ben ik misschien wat bevooroordeeld Verward

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:40

Hmm, als ik het zo van de foto's bekijk (maar het zijn natuurlijk momentopnames) vind ik Tuschincki het lekkerst lopen. Maar dat komt misschien ook omdat dat een uitert lekker ding is Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:45

Fan van HP!! Wat kan die rijden zeg!!

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:02

Rinske schreef:
Hmm, als ik het zo van de foto's bekijk (maar het zijn natuurlijk momentopnames) vind ik Tuschincki het lekkerst lopen. Maar dat komt misschien ook omdat dat een uitert lekker ding is Haha!

Ze zijn allemaal wel toppers vind ik
Ik zou er best 1 van op stal willen *LOL*

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:20

zekers! We hebben nog wel wat stalletjes over!! Haha!