Na een jaar eindelijk een instructeur gevonden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:11

Ziet er goed uit hoor! Geen commentaar Knipoog (daar heb je nu trouwens een goede instructeur voor Haha!). Jullie zijn ook mooi aangekleed samen, staat echt prachtig!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:28

Mooie foto's hoor,ze loopt lekker los in het lichaam
Het is inderdaad moeilijk om een goede instructeur/trice te kunnen vinden hier ja.
Maare van wie heb je les Tong uitsteken
Goed dat het weer lekker gaat met Pregini , wanneer begin je met rijden ben benieuwd na jullie rijfoto's , haha

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:43

Wat een plaatje Eva.. Maar dat had ik geloof ik al eens eerder tegen je gezegd.. Ik vind die schimmel van jou echt onwijs leuk!! Haha!

Vind hem netjes lopen hoor Knipoog

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:51

wat gebeurt er op de 23ste foto? Viel me even op. Maar echt een leuk dier zeg! Ziet er heel netjes uit .

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 11:57

Dat is gewoon verzet. Als hij het moeilijk krijgt dan kan hij wel eens raar gaan doen, en dan krijg je dus zo'n foto Lachen

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:58

Leuk paardebeest! Loopt vet goed! Bloos!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:26

Ik vind dat jouw vriend zijn kleding prachtig heeft gematched met je paard! Moor setje zo!
Tja, mijn vriend komt echt bijna nooit op stal, volgens mij sinds dat ik Padaula heb, is het op 1 hand te tellen. En dan komt ie een keer, dan vind ze hem heel raar en vreemd en hij is mijn oude pony gewent, die zooo relaxed was... bij behorend commentaar van hem is dan ook steevast, zie je nou wel, ze moet toch niets van me hebben! Raar paard

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:55

Citaat:
Een paard kan zijn neus namelijk alleen maar achter de loodlijn brengen door de spieren in zijn onderhals aan te spannen, en dat is nu juist niet wat je wilt.

Dus ons tweevoudig Olympisch kampioene traint haar paard ook verkeerd, want een paard kan zijn neus alleen maar achter de loodlijn brengen door de spieren in zijn onderhals aan te spannen? Verward Ik geloof er niks van.

Sorry, weer ontopic:
Leuke foto's, jammer dat ze niet van wat dichterbij genomen zijn.
Die 'verzet'-foto ziet er apart uit. Zijn achterbenen wijzen totaal in de andere richting (links) als waar zijn voorbenen heen wijzen (rechts).

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:16

mooie fotoos!!
leuk paard ook, jullie zijn een mooie combi.
wat een blubbak trouwens

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:35

xyzutu2 schreef:
Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik je paard op de laatste foto nog het mooist lopen. Tijdens het rijden hoort bij een paard dat aan de teugel loopt het punt net achter de oren (dus waar de bakstukken lopen) het hoogste punt van de hals te zijn. Bij jouw paard is dat op een groot deel van de foto's niet het geval en is juist de derder halswervel het hoogste punt. Op die manier creeer je heel gemakkelijk een valse knik aan de bovenkant en een onderhals aan de onderkant. Een paard kan zijn neus namelijk alleen maar achter de loodlijn brengen door de spieren in zijn onderhals aan te spannen, en dat is nu juist niet wat je wilt.

!

vond ik ook! Alleen in iets minder uitgebreide bewoordingen, maar later gaat het idd beter, veel succes en leuk paard trouwens Lachen

Nomy_Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:46

leuke foto's hoor!!
Maar ik zou toch nog echt even willen weten welk merk je paardrijbroek is... Knipoog
Veel suc6 met je nieuwe instructeur!
KiZz... Pling

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:45

Zie er heel goed uit, lekker ontspannen zo te zien.

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:59

Zonde met je mooie schimmel in de Blub Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:44

Ziet er weer netjes uit hoor Lachen Nogmaals, een heel leuk paard!