pimlover & rachel15 @work!! *veel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:08

He mensen! Ik weet dat mijn springhouding errug verbeterd moet worden, want ik spring meestal met paarden dus ik moet even wat aanpassingen 'aanbrengen'. Bedankt voor het zeggen! OK dan!

En Ros: Gudo ging naast de sprong hupsen en toen ging ie regelrecht naar dat struikje toe! En toen zat ik vast! haha Clown

En ja, we hebben niet veel aan 'net' rijden besteed maarja...dat kan altijd nog tog? Ik ben gewoon heeel trots op ze en ze hoeven niet altijd super te lopen! Want ze zijn zooo cool, hoe ze ook lopen! I love them! Lovers

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:44

He mensen! Ik weet dat mijn springhouding errug verbeterd moet worden, want ik spring meestal met paarden dus ik moet even wat aanpassingen 'aanbrengen'. Bedankt voor het zeggen!

En Ros: Gudo ging naast de sprong hupsen en toen ging ie regelrecht naar dat struikje toe! En toen zat ik vast! haha

En ja, we hebben niet veel aan 'net' rijden besteed maarja...dat kan altijd nog tog? Ik ben gewoon heeel trots op ze en ze hoeven niet altijd super te lopen! Want ze zijn zooo cool, hoe ze ook lopen! I love them!

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:45

He mensen! Ik weet dat mijn springhouding errug verbeterd moet worden, want ik spring meestal met paarden dus ik moet even wat aanpassingen 'aanbrengen'. Bedankt voor het zeggen!

En Ros: Gudo ging naast de sprong hupsen en toen ging ie regelrecht naar dat struikje toe! En toen zat ik vast! haha

En ja, we hebben niet veel aan 'net' rijden besteed maarja...dat kan altijd nog tog? Ik ben gewoon heeel trots op ze en ze hoeven niet altijd super te lopen! Want ze zijn zooo cool, hoe ze ook lopen! I love them!

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:46

oliebol he! Hoe krijg ik nu een berichtje erop! Boos!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 20:13

haha nou mariek doe maar rustig hoor.. 3x is wel genoeg!! Tong uitsteken tot morgen!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:58

Whahahah Jeeninga in actie *LOL*

We hebben gelachen hoor Marieke, hartstikke leuk Knipoog