wel ietsjes te groot maar het kan nog wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rossebol schreef:te groot is onzin kijk het ziet er mischien niet uit maar de pony kan het makkelijk dragen. Ik geef je wel even het advies om of met zadel en beugels te rijden of helemaal zonder zadel. En over de handen is al zoveel verteld maar toch wou ik nog even wat zeggen voor de sprong kan je je pony goed inhouden dus dan mag je je teugels best wat strakker hebben maar zodra je erover heen gaat laat ze lekker los dan heeft je pony meer vrijheid in de sprong. Verder vind ik het een leuke pony hoor en dat borsttuig is heel gaaf! (frontriem trouwens ook) veel plezier nog. En schaam je niet dat je op een shet rijd het kan makkelijk alleen gewoon wat meer oefenen en mischien les ofzo.
lailapri schreef:ok nu ik maar us.wat denk ik over black....
het gaat een hele klus worden om die open mond op te lossen en dat gaat zowiezo niet als er nog meer andere/jongere mensies op rijden. heb er zelf heel ff opgezeten en heb het idee dat hij het allemaal niet zo leuk meer vind, ook het springen en het vrijspringen niet, we hadden ze ook nog ff los ik de bak maar timo sprong telkens en black ging dr langs.
maar over die mond, als je een hele ophouding geeft doet hij het al zonder dan je zit te gebruiken. het is namelijk best moeilijk als je bijna op de grond staat. met zit hulpen gaat het al beter, maar ik denk gewoon dat er al te veel getrekt is, en dat blijft ook zo want stoppen op alleen teugelhulpen is bij hem best lastig. Daarbij hobbelt hij ook nog bestwel en is de verleiding om je zelf zittende te houden via de teugels wel erg groot. je kan dit dus gaan oplossen door zijn mond dicht te snoeren maarja echt oplossen is dat niet, eerder wegwerken, maar beter kan je les nemen, hoop binnenkort een instructrice te vinden voor dressuur en diegene die centered riding geeft en de mensen van pnh willen je zowiezo wel lesgeven. heb het nagevraagt. Zeg maar als je iets wilt dan regel ik wat voor je