Black @ work + aantal andere paardjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:19

je trekt op sommige foto's een beetje in de mond,probeer dat te vermijden , maar het ziet er wel leuk uit Tong uitsteken
wel ietsjes te groot maar het kan nog wel

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:29

okee, maar, het is niet de bedoeling om in z'n mond te trekken enzo hoor..
maar, zelf loopt ie ook de hele tijd te poedersuiker met z'n hoofd en dan crost ie ook van hier en naar daar en scherpe bochten maken.. wij proberen de manen vast te houden in plaats van de teugels maar dat lukt niet altijd.. en asl je zelf wilt weten hioe irritant hij soms is kom dan maar eventjes langs!! Knipoog

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:36

nou de mijne doet dat soms ook. en om dan in zijn bek te gaan trekken daar schiet je niks mee op. Het is gewoon uitproberen en dan zie je dat jullie niet veel ervaring hebben om dat op te lossen. En als je echt wilt leren rijden ga dan op een grote pony rijden

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:40

ik rij al op een grotere pony!!
en we springen ook niet heel vaak hoor!! >;)
ALSOF we het elke dag doen hey Verward meestal rijden we gewoon een beetje en longeren en wandele we veel.. en nu rkijge we gelijk gezeur dat we grote pony moeten zoeken..

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:00

te groot is onzin kijk het ziet er mischien niet uit maar de pony kan het makkelijk dragen. Ik geef je wel even het advies om of met zadel en beugels te rijden of helemaal zonder zadel. En over de handen is al zoveel verteld maar toch wou ik nog even wat zeggen voor de sprong kan je je pony goed inhouden dus dan mag je je teugels best wat strakker hebben maar zodra je erover heen gaat laat ze lekker los dan heeft je pony meer vrijheid in de sprong. Verder vind ik het een leuke pony hoor en dat borsttuig is heel gaaf! (frontriem trouwens ook) veel plezier nog. En schaam je niet dat je op een shet rijd het kan makkelijk alleen gewoon wat meer oefenen en mischien les ofzo.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 13:16

rossebol schreef:
te groot is onzin kijk het ziet er mischien niet uit maar de pony kan het makkelijk dragen. Ik geef je wel even het advies om of met zadel en beugels te rijden of helemaal zonder zadel. En over de handen is al zoveel verteld maar toch wou ik nog even wat zeggen voor de sprong kan je je pony goed inhouden dus dan mag je je teugels best wat strakker hebben maar zodra je erover heen gaat laat ze lekker los dan heeft je pony meer vrijheid in de sprong. Verder vind ik het een leuke pony hoor en dat borsttuig is heel gaaf! (frontriem trouwens ook) veel plezier nog. En schaam je niet dat je op een shet rijd het kan makkelijk alleen gewoon wat meer oefenen en mischien les ofzo.

ja, ik wou al les maar, ik was bang dat ik geen les kan krijgen omda,t sommige mensen wel eens zeuren dat het niet kan zo'n groot meisje op zo'n kleine pony!!
maarja..

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:33

ach ze moeten niet zeuren ik heb er teminste nooit problemen mee om mensen op shetlanders les te geven zolang ik zie dat de pony er geen last van heeft heb ik er ook geen last van. Gewoon doen ze moeten niet zeuren het is jou eigen keuze en het is hun pony niet

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 13:35

ja, maar dan willen ze me niet les geven!!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:46

er zijn vast wel mensen die het wel doen jammer dat ik zo ver weg woon had het met plezier gedaan

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:01

haha, bedankt voor je steun Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:06

ShEtLaNdUrZ schreef:
[image]
Ghe, wat zei je Mandy??
[image]
Black die een beetje raar deed Verward

hij zegt niets, hij word gewoon verschrikkelijk in zijn mond getrokken
en black deed raar omdat ook daar in zijn mond getrokken werd.
sorry, vind het geen mooie fotos

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:37

daar hebben we nou we genoeg over gehoord en dat heb ik ook paar berichies naar boven ook gezegd!!
dus hou er a.u.b. over op we weten dat we fout zitten!! >;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:41

jij je zin

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:42

daar hebben we nou we genoeg over gehoord en dat heb ik ook paar berichies naar boven ook gezegd!!
dus hou er a.u.b. over op we weten dat we fout zitten!! >;)

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:42

ohh, sorry die tweede was verkeerd

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:27

Ziet er leuk uit hoor Lachen
Commentaar over dat getrek in z'n mond is je nu wel duidelijk, dus ga ik ook niet over beginnen Knipoog

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 16:28

bedankt Lachen

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:17

Leuke pony hoor, jullie hebben wel lol zo te zien Knipoog
En idd commentaar is al gegeven.

lyszannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:46

Ik had al geschreven dat ik erop zou letten! Boos!

Maar ik moet zeggen dat ik ook wat opgefokt was omdat hij er heel de tijd weeeeer langsscheurde.

En les: Daar ben ik al mee bezig op een fjord van 1,35 is dat wel groot genoeg? Tong uitsteken Schijnheilig

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:13

ik ga niet zeuren over dat getrek en zijn mond, dat heb je nou wel genoeg gehoord. Hebben jullie trouwens dat borsttuig en frontriem voor die pony zelf gemaakt?? Leuk!!

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:49

Commentaar is al gegeven!(dit is dus ook al paar keer gezegt). Scheve mond

Ik vind black een leuke shet,maar chels oxano is ook heel gaaf en denk dat je daar toch ff iets leuker op staat!

Leuke sjabrak inderdaad! Schijnheilig

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:15

ok nu ik maar us.wat denk ik over black....
het gaat een hele klus worden om die open mond op te lossen en dat gaat zowiezo niet als er nog meer andere/jongere mensies op rijden. heb er zelf heel ff opgezeten en heb het idee dat hij het allemaal niet zo leuk meer vind, ook het springen en het vrijspringen niet, we hadden ze ook nog ff los ik de bak maar timo sprong telkens en black ging dr langs.
maar over die mond, als je een hele ophouding geeft doet hij het al zonder dan je zit te gebruiken. het is namelijk best moeilijk als je bijna op de grond staat. met zit hulpen gaat het al beter, maar ik denk gewoon dat er al te veel getrekt is, en dat blijft ook zo want stoppen op alleen teugelhulpen is bij hem best lastig. Daarbij hobbelt hij ook nog bestwel en is de verleiding om je zelf zittende te houden via de teugels wel erg groot. je kan dit dus gaan oplossen door zijn mond dicht te snoeren maarja echt oplossen is dat niet, eerder wegwerken, maar beter kan je les nemen, hoop binnenkort een instructrice te vinden voor dressuur en diegene die centered riding geeft en de mensen van pnh willen je zowiezo wel lesgeven. heb het nagevraagt. Zeg maar als je iets wilt dan regel ik wat voor je Tong uitsteken

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 08:33

lailapri schreef:
ok nu ik maar us.wat denk ik over black....
het gaat een hele klus worden om die open mond op te lossen en dat gaat zowiezo niet als er nog meer andere/jongere mensies op rijden. heb er zelf heel ff opgezeten en heb het idee dat hij het allemaal niet zo leuk meer vind, ook het springen en het vrijspringen niet, we hadden ze ook nog ff los ik de bak maar timo sprong telkens en black ging dr langs.
maar over die mond, als je een hele ophouding geeft doet hij het al zonder dan je zit te gebruiken. het is namelijk best moeilijk als je bijna op de grond staat. met zit hulpen gaat het al beter, maar ik denk gewoon dat er al te veel getrekt is, en dat blijft ook zo want stoppen op alleen teugelhulpen is bij hem best lastig. Daarbij hobbelt hij ook nog bestwel en is de verleiding om je zelf zittende te houden via de teugels wel erg groot. je kan dit dus gaan oplossen door zijn mond dicht te snoeren maarja echt oplossen is dat niet, eerder wegwerken, maar beter kan je les nemen, hoop binnenkort een instructrice te vinden voor dressuur en diegene die centered riding geeft en de mensen van pnh willen je zowiezo wel lesgeven. heb het nagevraagt. Zeg maar als je iets wilt dan regel ik wat voor je Tong uitsteken

jaah? dan wil ik als het mag op Black bij jullie les rijden Schijnheilig

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 08:34

hoeveel kost dat dan eigelijk? Verward