Timeless oefent voor de Brabantse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:01

@ Mause: Ze laat zich best makkelijk bewerken, tenminste dat zeggen mensen die erop gezeten hebben. zeggen allemaal dat ze fijn in de mond is en aan het been en dat ze snel leert.

Ikzelf kan hier moeilijk een antwoord opgeven, ik moet het eerste half uur echt opletten: rechtop-zitten, hakken-omlaag linkerteugel-niet-te-lang-vasthouden contact-houden-met-je-buiten-teugel etc etc Haha!

maar na een half uur flink op de puntjes te zijn gezet kan ik het allemaal weer beter en kan ik er lekker achteraan rijden Pling

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:25

he yvonne..

leuke foto`s hoor..
ik vind het echt een leuk paardje ik wil der ook snel een keer in het echt zien het is echt een leuk ding Haha! Jalouse Tong uitsteken

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:39

Hey Yvonne

Echt superleuke foto's. En nog proficiat van zaterdag, echt supernetjes gedaan zeg.
Ik zal maar niet vragen hoe het filmen was gegaan Bloos

En zoals ik al tegen je gezegd heb: Timeless is ontzettend vooruit gegaan, en ga vooral zo door met dat knappe dier *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:35

filmen is harstikke goed gelukt!!! alles staat er super duidelijk op en ik ben er blij mee!!!

dank je wel voor de liever reacties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:50

junta_mellie schreef:
he [naam]..

leuke foto`s hoor..
ik vind het echt een leuk paardje ik wil der ook snel een keer in het echt zien het is echt een leuk ding Haha! Jalouse Tong uitsteken

Dat is inderdaad al erg lang geleden dat ik je gezien heb!!! word weer eens tijd

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:55

Inderdaad erg leuke foto's, ik vind die laatste ook heel leuk! Kan zo in de P&S bij een of ander artikel...!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:01

vonneke schreef:
Dat is inderdaad al erg lang geleden dat ik je gezien heb!!! word weer eens tijd

idd.. wordt snel tijd om weer een keer bij je te komen kijken of jij bij ons op stal Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:46

Ziet er goed uit Vonneke Ik vind het een heel leuk paard (en ze lijkt ook wel gegroeid)

Dat probleem met die lange beugels op een dressuurzadel ken ik. Ik heb het inmiddels opgegeven en ga gewoon een paar gaten korter zitten dan een ander mooi vindt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 00:09

ze is zeker gegroeid, mete in december 2003 158cm en in juni 2004 162

Als ik mijn eigen dressuurzadel heb ga ik echt zitten zolas ik lekker zit met me benen en dan steeds een gaatje langer tot het beeld weer mooi is

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:31

Laatste foto vind ik erg leuk!

ziet er goed uit hoor!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:45

Idd, de laatste foto vind ik ook erg leuk!
Leuk paard zeg! Op die binnenfoto's loopt ze idd mooi ontspannen.
Gefeliciteerd met je punten op de Brabandse!