rachel15 schreef:maar we hadden ze ook wel een beetje om gedaan voor de lol[/i]
Voor de lol zijn ze ni gemaakt
Vind het wel leuke foto's.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anne_lieke schreef:Hej heej,
Wat kan je Friesje goed springen! de meeste friesen hebben daar echt moeite mee... Maar misschien is het een goed idee om je friesje eens lekker gaat longeren, dat is goed voor de conditie maar:... Ik longeer altijd met touwen(zo noem ik ze) eraan. Dat zijn twee dikke lange halstertouwen, die knoop je aan het eind aan elkaar. de knoop leg je op de schoft en de touwen tussen de benen over de borst omhoog en dan de haak vast maken aan de bitring. zo gaat je pony lekker ontspannen aan de teugel oefenen!! veel succes!
Nimmedor schreef:ja, dat zag ik ookals die gaat hangen of schrikt kan ze een klap in de mond krijgen, of de hele mond kan worden stukgetrokken...
niet echt slim
en met dathalster touw. ik zou toch even een halster over het hoofdstel doen. gewoon voor de ckerheid.
het is een blijft een dier. hij kan altijd wel schrikken ook al is ze niet zo schrikkerig
rachel15 schreef:jah klopt maar als je dit paard kent zou jij dat ook gedaan hebben. zij schrikt echt helemaal nergens van! ok ik overdrijf nu niet, maar hun hebben een bedrijf achter hun hun (net achter de stallen) daar rijden gewoon vrachtwagens, tractoren en van die kleine bobcatjes met alles erop en eraan, nou daar is ze ook niet bang van. als er een kind van die eigenaren langs komt gerend ofzo doet ze er echt helemaal nix voor!!