dres+spring fotos graag tips!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:25

rachel15 schreef:
maar we hadden ze ook wel een beetje om gedaan voor de lol[/i]

Voor de lol zijn ze ni gemaakt Tong uitsteken

Vind het wel leuke foto's.

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 18:00

FuRyoMaRLoeS schreef:
Leuke foto's hoor, vind alleen het sjabrakje niet zo mooi Haha! En dat zadeltje lijkt zo klein vergeleken met haar lijf!!

*ooit* van het dekje mooi, in die goeie ouwe tijd... Haha! het zadel lijkt klein maar hij past wel gewoon. kijk ze heeft ook nog een vette dikke buik, weetje...

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:40

HeeY Marijke..
Leuke foto's!! Lachen
Die springfoto's zijn ook wel lachen!!
ik heb ook met hein gesprongen!! Haha!:D:D
springen is zoo cool!! haha Tong uitsteken

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:41

ik zie friezen niet zo vaak springen
is ook een x leuk om te zien!!!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:43

hey maris,
jah was ook de 1ex dat ik met hunter ging springen maar zo aan haar te zien en te merken vond ze het niet verveld! dit gaat wel vaker gebeuren! maar nu eerst ff verder oefenen voor de ark!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:55

Haha ja ik heb nog niet een keer geoefend op micksie Bloos
maarja tis een manegepaard he..
jammer dat hein geen wedstrijden meer kan rijden.. maarja nix aan te doen!! en gewoon met hem rijden is ook geweldig!! of met hem knuffelen Tong uitsteken
met de manegepaarden gaan we altijd ongeveer 3 weken van te voren beginnen met oefenen.. naar mijn idee mag het wel eerder haha
wat voor niveau ga je eignelijk doen? B of groen? B tog wel he?
haha ik doe groen met mickey.. maarja wat wil je he
mickey en de Ark! hahaha
word lekker sjeesen Tong uitsteken

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 20:00

hey hey
ik ga B doen met hunter... maarjah nog ff door oefenen dan moet best gaan lukken *hoop ik*. ik ken me proefje gelukkig al uit me hoofd en het scheeld dat hunter gaat luistern naar de voorlezer... jaaah slim paard!! als er word voorgelezen van tussen a en k in galop, dan word ze al lekker attent en gaat ze gewoon w88 op mijn been. *zou ze 'thuis' ook eens moeten doen!!* Haha!

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:11

Hej heej,
Wat kan je Friesje goed springen! de meeste friesen hebben daar echt moeite mee... Maar misschien is het een goed idee om je friesje eens lekker gaat longeren, dat is goed voor de conditie maar:... Ik longeer altijd met touwen(zo noem ik ze) eraan. Dat zijn twee dikke lange halstertouwen, die knoop je aan het eind aan elkaar. de knoop leg je op de schoft en de touwen tussen de benen over de borst omhoog en dan de haak vast maken aan de bitring. zo gaat je pony lekker ontspannen aan de teugel oefenen!! veel succes!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 11:49

anne_lieke schreef:
Hej heej,
Wat kan je Friesje goed springen! de meeste friesen hebben daar echt moeite mee... Maar misschien is het een goed idee om je friesje eens lekker gaat longeren, dat is goed voor de conditie maar:... Ik longeer altijd met touwen(zo noem ik ze) eraan. Dat zijn twee dikke lange halstertouwen, die knoop je aan het eind aan elkaar. de knoop leg je op de schoft en de touwen tussen de benen over de borst omhoog en dan de haak vast maken aan de bitring. zo gaat je pony lekker ontspannen aan de teugel oefenen!! veel succes!

heb je er miss een foto van? ik heb wel een idee wat je zo bedoeld maar weet niet helemaal zeker en heb niet echt veel zin om daar een paard mee te verknallen, snap je??

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:53

met springen loopt ze er veel en veel te dicht bij. Normaal zet een paard 1,5 meter voor de sprong af. Hier is het 30 cm.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:31

Leuke foto's Marijke, Hunter is echt heel erg mooi!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:41

Summertje schreef:
Leuke foto's Marijke, Hunter is echt heel erg mooi!

dankje!! Haha!

LadyRoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:19

Mjaa, bij dr in de klas Haha!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:29

Citaat:
Mloes schreef:
Woow wat een lekker ventje!!! Echt een mooierd!!!!

ventje?? het is een merrie....

Oooops.. Bloos Sorry.. Wat een knappe merrie.. Zo goed?? Cool Nee maar vind HAAR echt suuper!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:38

Ai, zie ik nou op de tweede foto dat je het halstertouw vast hebt gemaakt aan een bitring?? Nagelbijten / Gniffelen Dat is heel gevaarlijk hoor! Lips are sealed

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:42

waw , wat een prachtig paard is dat!
springt leuk hoor!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:23

Iris82 schreef:
Ai, zie ik nou op de tweede foto dat je het halstertouw vast hebt gemaakt aan een bitring?? Nagelbijten / Gniffelen Dat is heel gevaarlijk hoor! Lips are sealed

ja, dat zag ik ook Scheve mond als die gaat hangen of schrikt kan ze een klap in de mond krijgen, of de hele mond kan worden stukgetrokken...

niet echt slim

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 11:30

Mloes schreef:
Oooops.. Bloos Sorry.. Wat een knappe merrie.. Zo goed?? Cool Nee maar vind HAAR echt suuper!!

Haha!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 11:38

Nimmedor schreef:
ja, dat zag ik ook Scheve mond als die gaat hangen of schrikt kan ze een klap in de mond krijgen, of de hele mond kan worden stukgetrokken...

niet echt slim

jah klopt maar als je dit paard kent zou jij dat ook gedaan hebben. zij schrikt echt helemaal nergens van! ok ik overdrijf nu niet, maar hun hebben een bedrijf achter hun hun (net achter de stallen) daar rijden gewoon vrachtwagens, tractoren en van die kleine bobcatjes met alles erop en eraan, nou daar is ze ook niet bang van. als er een kind van die eigenaren langs komt gerend ofzo doet ze er echt helemaal nix voor!!

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:55

Erg leuk paard!!! Succes met haar. 1 tip, maar die heeft niet met het rijden te maken: je kunt je paard beter niet aan haar bit vastzetten aan de muur, mocht ze schrikken, dan trekt ze haar mond kapot Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:29

Nou ook als ik het paard ken dan zou ik het nog niet doen,
kijk geen cap dragen, daar heb je voornamelijk jezelf mee als er iets fout gaat. Maar stel dat het paard per ongeluk toch een keer ergens van schrikt en dr hele mond is kapot, dan is het toch wel JOUW schuld. Dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven...

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:18

Hey Marijke!
Ik zat zo te kijken (had de naam van TP niet gezien), en ineens dacht ik: "Hé, die ken ik!" Tong uitsteken Ik ga je verder geen commentaar geven, laat ik over aan mijn 'collega's'. Knipoog Maar leuke foto's, en en Hunter is echt ene mooie Fries!

tirana_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:33

echt een hele leuke fries *LOL*
alleen bij het springen moet je je voeten iets minder ver inde beugels doen. en met dathalster touw. ik zou toch even een halster over het hoofdstel doen. gewoon voor de ckerheid. Lachen het is een blijft een dier. hij kan altijd wel schrikken ook al is ze niet zo schrikkerig Haha!
voor de rest heb je een hele mooie fries (kan goed springen voor een fries, zie je niet vaak)+:)+

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:49

rachel15 schreef:
jah klopt maar als je dit paard kent zou jij dat ook gedaan hebben. zij schrikt echt helemaal nergens van! ok ik overdrijf nu niet, maar hun hebben een bedrijf achter hun hun (net achter de stallen) daar rijden gewoon vrachtwagens, tractoren en van die kleine bobcatjes met alles erop en eraan, nou daar is ze ook niet bang van. als er een kind van die eigenaren langs komt gerend ofzo doet ze er echt helemaal nix voor!!

men zet normaliter zelfs geen manegepaard van 30 jaar vast aan het bit. Punt uit.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:16

gaaf paardje, egt leuke foto's trouwens, je zou idd je houding wat meer kunnen verbeteren door meer op het middelpunt van je zadel te gaan zitten, dat is makkelijker voor jou en je paardje