Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lowara schreef:gaaf beestje hoor! enne ik ga geen commentaar geven, want ik, (en velen anderen hier) zou den waarschijnlijk niet zo kunnen rijden op deze hengst, ook al issie compleet getraind. Als ze met S&T rijdt, wat is daar mis mee? beest is het gewend, moet hij dan ineens anders omdat hij even wat drukker is?
Antoinette schreef:Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat dit paard net een paar dagen geleden op die stal aangekomen is en het hengst zijnde maakt het er niet makkelijker op. Hij is 8 jaar lang door dezelfde amazone gereden en nu aan Karin de taak om hier maar op verder te borduren.
Tuurlijk waren de oefeningen als changementen, appyementen en zelfs passage niet belangrijk. Maar het is best leuk om voor de gein eens zo'n oefening te rijden. Tenslotte kan zowel de amazone als het paard het, alleen mist de aansluiting nog.
Maar zoals Karin en ik al eerder in dit topic hebben gezegd zal ze eerst hard aan de ontspanning gaan werken.
Misschien lijkt het alsof ik haar verdedig, dit is niet zo bedoeld. Maar ik heb vandaag de live versie hier dus van gezien. En heb er grote bewondering voor hoe ze hem aan het werk zette
) met een mooi koppie. De draf en galop mogen van mij meer van achteren gereden worden, maar gezien de tijd dat ze het paard heeft, ga ik daar echt niet moeilijk over lopen doen
.
LuvdaTossa schreef:Anders? Voor hem is een trens helemaal niet anders. Ik neem aan dat hij van de B tot M2 getraind is op de gewone trens.
Al zie ik niet alles helemaal goed op zo'n klein scherpje
Ik vind hem op de foto's al een stuk leuker dan live
(wat een knuffel is dat trouwens
)