Leuke foto's Jac Had al van je gehoord dat het goed was gegaan, maar zo ziet het er ook zeker uit, hij zweefde weer, TOP!!!!
super gedaan jacobien!! volgens mij was mijn grote vriend ook weer aanwezig zoals ik op de eerste zie
wow, echt een pony vergeleken bij al die grote paarden Hoe groot is hij?Is die schimmel trouwens Blue Ocean van Tommie Visser???
Eleonoor schreef:gokje, tweede van links?Als je ervoor staat is het de tweede van rechts...klein maar fijn zeg ik altijd maar!
kimmy schreef:wow, echt een pony vergeleken bij al die grote paarden Hoe groot is hij?Is die schimmel trouwens Blue Ocean van Tommie Visser??? oby is 1.61m, voor mij groot genoeg. ik hoef niet zo'n slagschip, staat mij niet, ben zelf ook niet groot.en die schimmel is idd blue ocean!
Haha, kleintje pils. Maar jullie zijn een mooie combi hoor.Als je jullie samen in de bak ziet dan merk je niet dat hij niet zo groot is.
Als je ze ziet gaan, zie je dat echt niet nee. Pas wanneer je er een groot paard naast zet, heb je zoiets van: "Hoe groot issie eigenlijk ?"
HEEL GOED GEDAAN JACOBIEN!Ook namens Renske uit je maandag les!We zien je maandag nog welen ga zo door!
Heeej gefeliciteerd hoor. (Had ik geloof ik al gezecht, maarja zie de foto's nu pas) Ziet er goed uit hoor, ga zo door!!Oby is idd naast al die andere niet zo groot, maar hij is met jac wel een mooie combie!