Wedstrijdfoto's van mij en Fraeva!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:42

Dat wou ik net zeggen Shadowfax Tong uitsteken Ik vind dit tenue toch heel wat netter Knipoog

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 11:52

dagami schreef:
Wow Jessie dat zijn idd een stel gave foto's! Kwijl Kwijl Hoe ging t? (vast wel goed aan de foto's te zien Tong uitsteken)

Jaa, de viergangenproef ging opzich wel goed... tenminste, ze bleef eindelijk een keer draven! Haha! Op een gegeven moment was ze best opgefokt en had ik geen mooi stap meer... het was meer gedribbel, dan stap. Op die wedstrijden moet je zo goed opletten dat je de baan goed verdeeld en dat je op een gunstige plek rijdt. Als ik wordt ingehaald door een ander paard, dan ik in de meeste gevallen de gang die ik op dat moment rijd wel vergeten. Frae en ik zijn dan opeens zo afgeleid, maarja dat is ook vooral een kwestie van ervaring, dus dat moet hopelijk over een tijd minder zijn.

Deze wedstrijd was inderdaad in Oirschot. Wat een mooie locatie zeg!! Ik was er nog nooit geweest, maar ik wil hier wel vaker wedstrijden rijden. Vooral de gelegenheid om buiten in te rijden op mooie, lange paden vond ik helemaal praktisch. Haha!

Bedankt voor alle leuke reactie's!! Party!!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:36

ja was leuk he Jes? Volgende keer moeten we maar wat uitgebreider kletsen hoor. Deze keer waren we allebei aan het inrijden hehehe...veel te geconcentreerd bezig!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:44

Die galopfoto is inderdaad echt het uitvergroten waard! Ziet er super uit. Ze doet haar vader eer aan! Knipoog

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:44

Jessie88 schreef:
Deze wedstrijd was inderdaad in Oirschot. Wat een mooie locatie zeg!! Ik was er nog nooit geweest, maar ik wil hier wel vaker wedstrijden rijden. Vooral de gelegenheid om buiten in te rijden op mooie, lange paden vond ik helemaal praktisch. Haha!

Die paden.... zijn HEERLIJK.... de paden zijn zo breed, omdat het dus eigenlijk van de legerplaats in Oirschot is, maar dat wisten jullie natuurlijk wel. Knipoog
Gelukkig geeft het leger aan op welke dagen ze met hun tanks gaan crossen... heb daar vaak gereden en bij iedere heuvel gedacht... "ohjee... zometeen verschijnt er zomaar een tank voor mijn neus"

LISWA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:55

wauw ik zou ook die laatste foto uitvergroten.. heel mooi

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 00:13

dems75"]
ja was leuk he Jes? Volgende keer moeten we maar wat uitgebreider kletsen hoor. Deze keer waren we allebei aan het inrijden hehehe...veel te geconcentreerd bezig!
[/quote]
Ja inderdaad! Vond het wel grappig dat je opeens achter me reed. Toen bedacht ik me ook ineens dat wij die dag ervoor tegelijk in de baan reden. Haha! Maar nou weet ik hoe jij en Mundil eruit zien... kan niet missen, vooral als je die grote grijns op zet als 'ie draaft. Haha!

[quote="Helen88 schreef:
Die galopfoto is inderdaad echt het uitvergroten waard! Ziet er super uit. Ze doet haar vader eer aan! Knipoog

Thnx! Heb je nog foto's gemaakt tijdens je vakantieweekje bij Andreas? Lachen

ShadowFax, je kunt daar niet alleen met tanks crossen, maar te paard is nóg leuker. Haha! Heb het alleen niet uit kunnen proberen, aangezien dat nooit zo verstandig is als jedaarna een nette proef wilt rijden op de ovaalbaan. Tong uitsteken

Die laatste foto ga ik zeker uit laten vergroten... vind 'm echt prachtig! Thnx Shadow + vriend! Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 00:20

Ik vind het wel handig dat het dezelfde klederdracht is als op 'normale' wedstrijden dan heb ik tenminste niet speciaal voor die paar dressuur wedstrijden die ik rij in 't jaar mijn jasje gekocht. Tong uitsteken

Mooie foto's! Maar dat had ik geloof ik in andere topics ook al een paar keer gezegd! Knipoog