Foto's ijslanderwedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 00:00

Hoffa schreef:
Hele leuke foto's!!

Heb je die zelf gemaakt? knap hoor!
Ik heb zelf ook foto's gemaakt, maar die waren meestal bewogen of het paard stond er niet echt bepaald centraal op Verward Dus mijn complimenten.
Ik stond er zelf ook nog op, leuke foto ook al zeg ik het zelf Pling

Ik kijk alleen een beetje benauwd, concentratie zullen we maar zeggen Knipoog

[image]

Mijn vriend heeft de foto's gemaakt... het is inderdaad heel erg moeilijk om paarden te fotograveren... hij heeft dan wel een mooie camera, maar ze zoeven zo voorbij.

Leuke foto inderdaad, pure concentratie hoor!!! Tong uitsteken
Als je de foto in het orginele formaat wil hebben, dan hoor ik het wel. Zijn geen kosten aan verbonden hoor!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 07:37

Shadow: ik vind de foto's geweldig! En inderdaad, het is hartstikke moeilijk om een goede momentopname foto te maken. De paarden hebben het tempo er flink inzitten bij deze wedstrijden. En zoals er al gezegd wordt; als je dan nog ingehaald wordt ook, dan worden ze nog heter en kan het er raar uitzien ja.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 07:39

Cowgirl schreef:
Er zitten een paar leuke tussen maar de momenten zijn soms slecht genomen.
En dat is erg jammer.

DEMS staat er ook een paar keer op...mijn stalgenootje Haha!
die heeft wel een leuke galop foto. OK dan!

hihi, ja alleen dat hoofd van mij Verward Opperste concentratie he? jammer dat mijn megagrijns niet op de kiek staat toen ik hem eindelijk in draf kreeg! Kreeg wel een hoop gejoel van de tribune toen! (die wisten dat hij de vorige keer niet wilde draven) hehehehe
Haha!

Glenurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:19

Echt mooie foto's! Jammer dat ik niet kon komen kijken misschien doe ik volgend jaar ook wel weer mee Lachen Ik mis het toch wel een beetje...

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:07

Die eerste 2 fotos zien er inderdaad niet "relaxt" uit, maar kan inderdaad aan het moment liggen. Vind dat trouwens wel een mooi beesje, aparte kleur Lachen

De andere foto''s zien er een stuk beter uit, ook hele leuke ijsco''s

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:22

dems75 schreef:
hihi, ja alleen dat hoofd van mij Verward Opperste concentratie he? jammer dat mijn megagrijns niet op de kiek staat toen ik hem eindelijk in draf kreeg! Kreeg wel een hoop gejoel van de tribune toen! (die wisten dat hij de vorige keer niet wilde draven) hehehehe
Haha!

Maar je grijns na afloop staat er wel op! Haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:30

Afbeelding

Deze ken ik, woont bij mij in t dorp Haha!

narretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:47

Veel foto's alleen jammer dat het zoveel galopfoto's zijn Knipoog Gaat toch eigenlijk meer om de tölt en telgang dan om de galop?