Mijn fries op de keuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

123kweetnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 01:33

M3isSi3j schreef:
door wie heb je hem laten voorbrengen? Het is een mooi paard en ik weet cker als die beter was voorgebracht je een andere uitslag gehad zou hebben. Aanraders zijn de gasten van folmer! niemand doet dat beter dan hun..

verder nice pics en mooi paardje!

En dan wil ik even als voorbrenger (en paardenkusser) zeggen dat Bouk gewoon simpelweg zijn dag niet had en zelf te veel met alles om hem heen bezig was ipv met zijn prestatie in de ring. (volgens mij was dit tevens de allereerste keer dat het paard uberhaupt van huis was dus).

Marnix

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:40

Nou dan zal ik ook nog maar ff mijn commentaar geven (ik was de fotografeuze Knipoog ) Bouke is een super paardje, ken hem al vanaf de eerste dag dat Lin hem heeft, en hij kan super lopen aaaaals meneer z'n dag heeft inderdaad Schijnheilig . Bouke was druk bezig alles te bekijken en dus erg afgeleid, ook was het aardig warm en dat heeft ook parte gespeeld. Al met al zijn we (en vooral Bouke zelf) een hele ervaring rijker. Voor een eerste keer best goed, en volgende keer beter... en beetje gek maken en iets meer haver Lin Knipoog Tong uitsteken Kleine Kneet is een goede voorbrenger dus daar ligt het niet aan.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 13:37

Mjah misschien lag het aan de aanjager.... Tong uitsteken
Die kan wel wat meer conditie gebruiken... Schijnheilig

Maar ff serieus hij liep de dag ervoor met oefenen de sterren van de hemel, helaas nu niet, pech, volgende keer beter!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:08

LuvdaTossa schreef:
Hij had een pets tegen z'n achterste nodig! Dan was hij veel oplettender geweest en zou hij vast niet op zijn voorhand zijn gevallen!

Leuk paardje hoor!

Inderdaad even wakker schudden OK dan!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:29

Leuk paardje! En hij is in elk geval opgenomen en voor jou de mooiste!

Lieve foto met Marnix trouwens *LOL*