Dressuurles op RCV

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:43

Wat een mooie pony Knipoog Maar dat wist je al zeker Knipoog
De pony loopt errugh netjes... Maar je moet geen euro zoeken hoor Knipoog je paardje zal heus wel blijven lopen Haha!
Ik zou zo zeggen: Keep on going OK dan!

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 12:46

Quirinake schreef:
Wat een mooie pony Knipoog Maar dat wist je al zeker Knipoog
De pony loopt errugh netjes... Maar je moet geen euro zoeken hoor Knipoog je paardje zal heus wel blijven lopen Haha!
Ik zou zo zeggen: Keep on going OK dan!

Haha thnQ Yuri! Ik wist het al ja en je had t al op MSN gezegt Knipoog Maar altijd leuk om vaker te horen...Euro zoeken haha klopt, ik was constant stiekem aan het kijken of ze wel netjes liep (moest eigenlijk stiekem gebeuren, maar is niet zo gelukt..niet door vertellen he Haha! haha)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:46

Beate schreef:
Ja klopt, niet iedereen houdt ervan..vind het persoonlijk wel apart maar dat is een eigen mening Haha! Verder iedereen super thnQ OK dan!

Ik vind het altijd een beetje eng eruit zien. Bloos

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:49

Ik wil ook altijd een paard met een maanoog Haha! ik hoop dat er volgend jaar een veulen uit mijn paard komt met een maanoog Knipoog maar dat zal niet mogen zijn Haha!

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 12:51

Tessebes schreef:
Ik vind het altijd een beetje eng eruit zien. Bloos

Ja klopt wel...Haar veulentje Bright Eye..heeft twee maanogen, super apart, maar heb er heel erg aan moeten wennen. Maar opzich als je goed naar het oog van Viviana kijkt is het eigenlijk heel mooi die verschillende kleuren Haha!