Xena, de nieuwste aanwinst (pony van Jennifer)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:42

Wat een snoepie zeg!
Ze passen super bij elkaar! Haha!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:54

Wat een schatje, ze lijkt precies op een pony die ik ken. Ook zo'n schatje. Echt heel lief.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:00

ach wat een lieve pony

echt schattig

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:24

leuk paardje Tong uitsteken wat lief datt ze op concours wilde

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:46

Leuk dat het zo klikt met die twee, dat is toch altijd maar afwachten.

Wilde mijn dochter maar op concours, dan deed ze tenminste wat met haar pony. Die vind het alleen maar leuk om naar ze te kijken, daar had ik ze niet voor gekocht , maar als ik er een wil verkopen gaat ze lopen huilen dat ze ze zo lief vind. Blij dat ik ze zelf ook leuk vind.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 00:13

Jennifer gaat nog steeds meerdere keren per dag uit zichzelf naar de pony. Gelukkig kan ze de stal niet open krijgen maar dat lost ze nu handig op door er een krukje voor te zetten zodat ze toch de pony kan aaien. (en voeren waar ik wat minder blij mee ben) Knipoog
Xena is inmiddels een gat in de singel afgevallen, dus dat gaat goed. Ook loopt ze nu al een stuk minder stijf door het dagelijkse trimmen aan de longe en de boswandelingen. Ze heeft ook nog geen stap verkeerd gezet en let erg goed op mijn dochter. Ze loopt als een grote hond achter haar aan en stopt ook onmiddelijk als Jennifer stopt. Ze laat zich makkelijk pakken in de wei. Inmiddels is ook het gedroomde blauwe halster met bijpassend touw gekocht, dus dat plaatje is compleet Haha!

De baard is er inmiddels af, net als de flappies uit de oren. Van Jennifer moeten de manen er ook af maar dat doe ik lekker niet. (Maak er een My litltle pony van) Haha! Zeker nadat ze een keer grondig gewassen is ziet ze er wel een beetje zo uit *LOL*

Haar oude verzorgster komt binnenkort een keertje kijken om te zien waar ze staat. Wel sneu voor dat meisje dat de pony juist in haar vakantie verkocht is; ze had helemaal geen afscheid kunnen nemen. Huilen Ik heb haar dus alvast maar een paar foto's over de mail gedaan wat haar erg goed deed. (ik hoop dat ze nu weer met haar oom wil praten Ach gut )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 02:38

zo dat ziet er leuk uit! fotos van hoe ze der nu uit ziet? Haha!
je hebt een mooi dochtertje trouwens, lief gezichtje heeft ze Haha!
heel mooi ponytje! ze lijkt best groot met je dochter Haha! ik zou die manen ook laten zitten.
wel erg voor dat verzorgertje! maar leuk van je dat je der al fotos hebt gestuurt Knipoog
veel plezier dermee!
hoe oud is de pony?.
alleen zou ik het hoofdstel aan doen! ik heb nl mijn ribben al erg fel gekneusd als 10-jarig nerveus meisje op een Pharaon die dacht dattie nog hengst was! en Phara is maar 1.16m.
Pharaon heeft me moeder gewoon omgetrokken..dus en ik ben gemeen op de grond gekomen knookjes zijn al snel gebroken! en dat wens k der echt niet! een ook een lange broek en capje op int vervolg he Knipoog

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:42

agh wat een leuk ponytje Haha!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 12:25

Jeetje...je dochter boft wel...daar droomt toch elk klein meisje van: een eigen pony!
Vind het slim van je om alles rustig aan te doen en niets te overhaasten!