Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annetjuh schreef:Ik vraag me af of een paard nog lol aan springen zou hebben op zulke hoogtesMaar wel hele mooie foto's hoor
![]()
Natasja91 schreef:Dit springt een paard alleen maar als hij zijn baasje vertrouwt, en als hij het leuk vind. Als je op een paard zit die goed kan springen maar het niet leuk vind? Dan springt hij dit niet hoor!
Hele gave foto's, en ik zie geen een onscherpe foto!
polly_amigo schreef:wow echt hoog op die muurfoto!!!! Postmus wat een leuke achternaam
echt gave paarden!! en ze springen niet bepaald laag:D
vorige week stond ie op de lijst als posthumus
Citaat:Hele gave foto's, en ik zie geen een onscherpe foto!
Maar bedankt voor alle complimentjes
Citaat:Marco heeft trouwens gewonnen voor de geïnteresseerden, dat hoorde ik vandaag in ieder geval
Citaat:Enne Bonte, het is franklin posmus zonder t...
Foutje.
miekelover schreef:dat is toch stik slecht voor de pezen van het paard. Ze krijgen dan toch een klap op hun benen als ze neerkomen met de sprong. vooral als het zo hoog is. Of heb ik het mis
Natasja91 schreef:Dit springt een paard alleen maar als hij zijn baasje vertrouwt, en als hij het leuk vind. Als je op een paard zit die goed kan springen maar het niet leuk vind? Dan springt hij dit niet hoor!