Wiej, eindelijk weer rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 05:55

MarijkeO schreef:
t ziet er totaal niet ontspannen uit

het was nu alleen dat lot weer even kon rijden moet een paard dan gelijk super lopen?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 06:51

het ziet er idd niet ontspannen uit, maar ze hebben lol zo te zien en daar gaat het om. leuke foto's en hopelijk blijft het nu goed gaan met je Ach gut .

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 13:25

ow dat gaat het wel hoor, en dan nog ik kan niet zonder paard te rijden leven Haha! Bloos

en tjees wat een gezijk over ontspanne rijden.
wat boeide mij dat nu
ik bne ook niet een goeie rijdster hoor haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:19

Vind de foto's erg gespannen overkomen. Vraag me ook sterk af waarom je haar zoveel moet slaan met de zweep (waar ze allemaal striemen van heeft) voordat ze wil lopen.. Lijkt mij erg onprettig. Misschien zie je een duidelijke hint over het hoofd? dat ze ergens last van heeft..? dus dat ze iets mankeert. En misschien hoort dat slome ook bij haar, als dat zo is zul je je er bij neer moeten leggen, want zelfs met een zweep kun je haar daar niet overheen slaan.
Succes. leuk paard om te zien

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:29

[***] schreef:
Vind de foto's erg gespannen overkomen. Vraag me ook sterk af waarom je haar zoveel moet slaan met de zweep (waar ze allemaal striemen van heeft) voordat ze wil lopen.. Lijkt mij erg onprettig. Misschien zie je een duidelijke hint over het hoofd? dat ze ergens last van heeft..? dus dat ze iets mankeert. En misschien hoort dat slome ook bij haar, als dat zo is zul je je er bij neer moeten leggen, want zelfs met een zweep kun je haar daar niet overheen slaan.
Succes. leuk paard om te zien

veel slaan met de zweep is onzin ze moet gewoon even wakker geschud worden en dat hoefd niet met een zweep dat kan ook met been dit is de allereerste keer dat lot op haar reed en dit is alleen omdat ze normaal helemaal niet meer kan rijden door haar reuma lot kan dus ook niet goed aansporen en geschikte hulpen geven omdat zij anders last krijgt van haar gewrichten. Een ergens last van hebben nou ze is al onderzocht hoor maar het is echt gewoon de koppigheid van een jong paard wat wil je ook zo lang is ze nog niet onder het zadel. Ik ben gek op dit paard en zolang ze bij mij lekker loopt ben ik tevreden hoe anderen er over denken maakt me niks uit het is mijn engel. Rijden trekt me zowiezo al helemaal niet zo dus we gaan binnenkort beginnen met mennen.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 18:39

Ach, mischien kan ik wle niet rijden, en profiteerd shadow dervan haha.

Ach, shadow is gewoon een leuk paardje, en of ze nou doorloopt ofniet, ze blijft wel grappig. shaddow wil voor de kar vind ze leuker hhaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:51

rossebol schreef:
dit is alleen omdat ze normaal helemaal niet meer kan rijden door haar reuma lot kan dus ook niet goed aansporen en geschikte hulpen geven omdat zij anders last krijgt van haar gewrichten.

Niets persoonlijks!;

Maar vind het niet kunnen dat, omdat iemand last van zijn/haar gewrichten heeft door reuma en geen goedde hulpen kan geven, dat een paard daar maar de banketstaaf mee is. Want hij moet maar luisteren, terwijl diegene die erop zit niet goed kan aansporen. Dus omdat een persoon eigenlijk helemaal niet meer kan rijden, omdat het aansporen niet goed gaat, kan het af en toe wel?
Zal wel aan mij liggen, maar vind wel dat er hier totaal geen rekening wordt gehouden met het gevoel van het dier. Een dier van 3 die totaal verward raakt, omdat de hulpen anders zijn, pakken we maar de zweep bij.... Boos!.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 00:54

vind dat je nu wel heel overdreven reageerd.
zeg ik dat we alleen maar hebben lopen rammen ? nee maargoed jij je zin...

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:36

Pff ik denk dat ze maar een grap maakte over die striemen Knipoog

iig fijn dat je een paard mag lenen om af en toe te rijden!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:29

mensen wat een gezeur allemaal om dit toppic ik ben het echt helemaal zat mijn paard weet wat ze doet en denk maar niet dat ik mijn paard pijn ga laten leiden want als de striemen echt op d'r kont hadden gestaan was lotte nu niet meer zo vrolijk denk ik. Ik hou van mijn paard dat is het belangrijkste ik weet hoe ik met haar omga dit zijn allemaal momentopnamens op zo'n soort foto kan je niet goed zien hoe ontspannen of gespannen een paard is. Maar ik wil graag een einde maken aan deze langdradige discussie jullie mogen allemaal je mening hebben maar ga niet zeiken als je geeneens weet hoe ik met mijn paard omga