Mellenie @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:10

Mooie foto's hoor! en dat anky dekje...... Maar probeer iets meer ruimte te geven met je handen, en als je sb en travers probeert te rijden probeer dan om jouw schouders iets meer mee te draaien. succes verder!!!!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:49

Mooi paard,
mooie foto's,
mooi setje,
mooie combi!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:55

Jnien schreef:
Mooi paard,
mooie foto's,
mooi setje,
mooie combi!

Haha!! Dank je wel... Bloos

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:58

Mooi paard, achter nog een beetje iel in de bespiering, maar verder een knap dier. Uiteraard moet ik als setjes mens zeggen dat je een mooi setje hebt . Mag ik meteen vragen welk merk bandages je bij dat dekje hebt en welke kleur het is? Ik zoek me er suf naar, maar kan het nergens vinden Scheve mond.

Beetje opbouwend, probeer zelf meer te ontspannen in je armen, die lijken erg gespannen.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 17:08

ik heb de verpakking van de bandages niet meer.. maar weet wel dat ze van HKM zijn.. (of de letters in andere volgorde Verward ) De kleur weet ik dus ook niet precies. maar ik ad gevraagd bij de paardenwinkel welk t beste erbij paste dat was deze kleur.. schijnt zand kleur te zijn..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:15

Enneh, waar heb je ze gehaald?

Overigens nog nooit van dat merk gehoord Verward Bloos.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:17

letsgo schreef:
Leuke combinatie hoor!! Er valt me alleen iets op wat ik van mijn eigen paardje herken en dat is...de oortjes! Ze staan vaak naar achter zo van ik doe het wél maar wil t eigelijk niet! Fluister maar veel lieve dingen tegen d'r want met de oortje naar voren is ze knapper!

dat is meer concentratie op de ruiter Haha! Haha! Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:53

Mooie foto's !! Jullie zijn weer lekker aan het sturen zo met elkaar !
En ik ben helemaal niet jaloers op je setje Schijnheilig Knipoog Haha!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 17:53

Anoukie schreef:
Enneh, waar heb je ze gehaald?

Overigens nog nooit van dat merk gehoord Verward Bloos.

Bij MJL.. zit ik heiloo (NH) Ook bij Vroegop hebben ze ze.. heb ze alleen niet bij divoza gezien..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:57

leuk paard! mooi setje ook. Je zit er netjes op, heb alleen het idee dat je je handen wat gespannen houdt. Protest vanuit de mond van het paard [trekt onderlip op]. Probeer je handen, onder- en bovenarmen geheel te ontspannen, zonder dat je handen op de hals gaan hangen. Veer mee met de paardenmond. Verder zien jij en je paard er netjes en verzorgd uit!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 11:38

Dank je wel..
Het is wel grappig om te zien dat toch een aantal zeggen dat ze protesteert ivm der mond die ze open doet.. Dat is bij haar de ontspanning.. Want mijn armen en handen zijn totaal ontspannen tijdens het rijden, want als ik ze niet ontspan dan gaat ze rennen, en dat deed ze niet..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:46

Nee joh das niet ontspanning........... dat is gewoon protest. EN daarnaast heel normaal hoor, elk paard heeft tijdens elke rit wel een paar keer dat ze protesteren.......... geeft helemaal niks Misschien kom je net op dat moment even in, en trekt ze daarom haar lip op........... en net zoals iedereen moet ook jij wel eens inkomen bij je paard.

Wat ik zelf een onzinnig stukje kritiek vind is over dr oren....... ze is gewoon in volle aandacht voor jou, en dan heeft het paard altijd de oren naar de ruiter gericht.... maar omdat zij van die leuke kleine oortjes heeft moeten ze net even wat verder naar achteren.

Je praat zeker veel met je paard als je aan het rijden bent?

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:58

ziet er heel mooi uit zeg..
leuke combi..
mooi setje

het enigste waar je op moet letten is dat je je handen wat meer draagt (ik weet dat dat heel moeilijk is) want op de 2e foto heb je je handen helemaal bij je bovenbeen..

maar verder OK dan!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:02

@ gijsenkim : praten.. mwoa.. meer zeggen braaf en goed zo.. dat soort dingen..

Maar zogauw ik opstap en vraag of ze laag en rond wil doet ze eerst niet met der tanden op elkaar klapperen, zogauw ik der echt los heb doet ze klapperen met der tanden. Ze gaat dan echt niet in protest.. dat vind ik dus het rare.. want iedereen zegt meteen protest.. maar dat is bij haar niet zo Scheve mond
Als ik zou gaan starten met der, en ze doet dat ook in de proef zal de jury zeggen dat ze protesteert.. maar mijn instructrice zegt dat het juist bij haar der ontspanning is.

Ik heb nu ook een ander bitje erin, met een draaiend tusen stukje. Ze speelt daar erg mee (wat ook de bedoeling is) dus doet ze steeds der tong erlangs draaien.

Ik weet dus nu niet of het bij haar ontspanning is of protest.
Maar iig loopt ze erg lekker..! *LOL*

@gucci_girl : Ik rij der altijd los met me handen breed, zo volgt zij me beter als ik der laag en rond wil rijden..

giulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 00:15

waarom moet klapperen gelijk protest zijn?? mijn paard doet het ook heel vaak maar als er 1tje soepel is is het sja hieda wel!! trouwens aniek ik vind die 1e foto echt leuk!!die is echt heel mooi!!
trouwens WE MISS U2!!!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 16:08

dank je.. o:) hha
Je moet maar snel langs komen giul..!!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:10

wouw wat een elegant paard! Lovers dat setje is wel super gaaf hoor!! ziet er goed uit! OK dan!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 12:51

dank jullie wel voor de leuke reacties..!!
We moeten allebei nog een hoop leren..! en dat lukt zeker!
Het setje was mijn eerste anky setje! vind deze het mooiste staan op der..!! hha!

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:56

kvind het echt een leuk paardje. Doet ook erg haar best he!?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 09:38

Jaa!! Ze wil heel graag werken..!! soms iets te..! Knipoog