Meeting miesie en Sidney!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:33

miesie schreef:
We zijn idd vooruit gegaan...
Ik ben nu meer bezig met een actieve achterhand en probeer zo naar de ontspanning toe te werken.. Heel lang instappen ook en als het dan niet gaat weer terug naar de stap en een beetje ontspanning opzoeken!

Angelique het is idd, zo wat mietje zegt, het is jammer genoeg andersom..
Toch vond ik dat Lydia haar netjes reed voor de eerste keer, want ze is gewoon zo ontzettend moeilijk en anders om te rijden (hier kunnen een aantal bokkers over meepraten Schijnheilig )
En ze heeft ook niet lang gereden! Het ging op het eind ook al veel beter OK dan!

En iedereen bedankt voor de complimentjes en dat ze er zo wit uitziet, daar moet ik echt zooooveel moeite voor doen Ach gut

En nogmaals over de zweep ik heb hem nog niet zo gebruikt, ik ga het ook toch maar 's een keer met de spons proberen!
Het is alleen zo, dat ze het de ene keer wel doet en de andere keer niet...

Het is ook gelukkig zo weer over en het maakt echt totaal geen indruk op me Verward

Als jij vindt dat ze zo niet omhoog komt (als je je zweep zo houdt) zou ik het zo lekker blijven doen. Al dat gekwakzalver over een zweep die je boven het hoofd van je paard houdt !!!!!!!! Dat is echt weer typisch Bokt gepraat.........daardoor moet je niet meteen jou manier van rijden om gaan gooien.

Ik vind dat het er goed uitziet !
Maar hoe krijg je haar in vredesnaam zo wit Haha!

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:48

Flower schreef:
Als jij vindt dat ze zo niet omhoog komt (als je je zweep zo houdt) zou ik het zo lekker blijven doen. Al dat gekwakzalver over een zweep die je boven het hoofd van je paard houdt !!!!!!!! Dat is echt weer typisch Bokt gepraat.........daardoor moet je niet meteen jou manier van rijden om gaan gooien.

Ik vind dat het er goed uitziet !
Maar hoe krijg je haar in vredesnaam zo wit Haha!

Helemaal mee eens..
at vraag ik me ook wel eens af

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:54

Zal ik jullie een geheim verklappen Tong uitsteken
Je pakt een harde borstel en veel water, dus het liefst de slang zacht aan en poetst met veel druk de vlekken weg en dat vuil spoel je dan gelijk weg!
Dit moet je wel elke dag bijhouden anders worden ze niet meer zo wit en als het echt niet lukt beetje zilvershampoo erop Haha!
En natuurlijk ook goed poetsen!
En proberen je stal schoon te houden, wat dus heel moeilijk gaat, want sid maakt het altijd weer helemaal vies

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:56

Joepie Tips Lachen
Ik hou van tips Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:16

Veiligheid gaat boven alles hoor, laat die zweep maar mooi daar. En erboven hangen en zacht aanraken is heel wat anders als meppen op die plek. Maar sommige bokkers weten het verschil niet zo erg volgens mij....
En dan verder: wat oogverblindend wit!!! Wow! Leuk ding hoor! Onder jou lijkt het alleen een stuk groter paardje als onder Lydia. Hoe groot is ie?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:13

carola schreef:
Veiligheid gaat boven alles hoor, laat die zweep maar mooi daar. En erboven hangen en zacht aanraken is heel wat anders als meppen op die plek. Maar sommige bokkers weten het verschil niet zo erg volgens mij....
En dan verder: wat oogverblindend wit!!! Wow! Leuk ding hoor! Onder jou lijkt het alleen een stuk groter paardje als onder Lydia. Hoe groot is ie?

ben ik het helemaal mee eens!
ziet er hartstikke goed uit, en als het helpt, dan helpt het toch.
ik hoop dat het over een tijdje helemaal niet meer hoeft en dat het paard door heeft dat het geen zin heeft om omhoog te komen!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:49

carola schreef:

[VMR] Hoe hoog schatten jullie mijn paardje? Haha!
Veel mensen denken ook dat ze groter is, ze heeft ook 1.85 dekenmaat Bloos!
Trouwens die van Lydia zijn ook aardig dichtbij gemaakt hoor! En die van mij wat verder af!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:23

Ziet er netjes uit Mies!

Ten opzichte van de laatste keer dat ik haar zag (toen ik met An kwam kijken) ziet ze er nu veel beter uit!

En zie je je zelf al met een natte spons rondhobbelen? Tegen de tijd dat je met dit weer de spons nodig hebt is ie droog Tong uitsteken

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 08:26

ziet er super uit!ook bij lydiia.en zoals je al zegt ze heeft een tijd niet gereden,en dat sid ook moeilijk te rijden is!is het helemaal netjes toch?
bij jou mies vind ik hem ook netjes lopen!:)
jullie zijn zeker vooruit gegaan.
en over die zweep,jij kent de pony toch,dus je weet wel wat je wel en niet moet doen!verder ben ik het met carola 100% eens!
als de pony de zweep zachtjes tussen zijn hoofd voelt en het dan al niet meer doet is het toch geen probleem?
ziet er SUPER uit!

Dnies90Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:06

leuk foto's ziet er gezellig uit Tong uitsteken

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:15

Sidney gaat volgens mij echt veel beter lopen! ziet er netjes uit! ze is ook lekker wit Haha!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:11

Wow! sidney lijkt groot zeg!
Leuke foto's!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 15:14

loez schreef:
ziet er super uit!ook bij lydiia.en zoals je al zegt ze heeft een tijd niet gereden,en dat sid ook moeilijk te rijden is!is het helemaal netjes toch?
bij jou mies vind ik hem ook netjes lopen!:)
jullie zijn zeker vooruit gegaan.
en over die zweep,jij kent de pony toch,dus je weet wel wat je wel en niet moet doen!verder ben ik het met carola 100% eens!
als de pony de zweep zachtjes tussen zijn hoofd voelt en het dan al niet meer doet is het toch geen probleem?
ziet er SUPER uit!

Haha thanx! Haha! Volgemnde keer wel beetje op mn houding letten. Haha!

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:14

miesie & sidney = OK dan! *LOL* hihi kan gewoon niks anders zeggen mies Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:20

talented schreef:
ik neem aan dat dit een grap is Verward .. zoniet dan vind ik je niet erg wijs om met een zweep te slaan op een paard zn hoofd! Je kan het veel beter met een natte spons doen, wanneer je deze tussen zijn oren slaat als hij omhoog komt maakt dit zeker zoveel indruk als een zweep, en het is een STUK vriendelijker!!!

Ach.. dus jij rijd altijd met een natte spons op zak, voor het geval je paard steigert? zal jouw broek nat zijn zeg! en het licht er natuurlijk maar net aan HOE je je paard slaat... maar goeeeeddd... Mies hele leuke foto's! Ik moet ook nog steeds een keertje komen he.. Knipoog En jij bij charly..

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:59

sweet_angel schreef:
Ach.. dus jij rijd altijd met een natte spons op zak, voor het geval je paard steigert? zal jouw broek nat zijn zeg! en het licht er natuurlijk maar net aan HOE je je paard slaat... maar goeeeeddd... Mies hele leuke foto's! Ik moet ook nog steeds een keertje komen he.. Knipoog En jij bij charly..

Als je nou de reacties leest die daarna gekomen zijn, snap je voor wat voor soort paarden ik deze manier hanteer...eerst lezen dan mauwen Lachen

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:55

Ik snap het wel. Ik heb zelf ook een pony die constant steigert als ze haar zin niet krijg. Bijv. dan heeft ze geen zin om aan te draven, en dan doet ze dat niet. Geef ik haar dan been, gaat ze omhoog. 1 tikje met de zweep, tussen haar oren, en het is afgelopen.

Natte spons vind ik helemaal niets, ze is al bang voor water, en nog banger kan ik absoluut niet gebruiken.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:27

maartjuh schreef:

Natte spons vind ik helemaal niets, ze is al bang voor water, en nog banger kan ik absoluut niet gebruiken.

gelukkig is ieder paard verschillend Lachen

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:39

talented..
een rauw ei??? dat is hopelijk vast heel sarcastisch bedoeld.. hoe kan een rauw ei nou vriendelijker zijn als een zweep...

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 21:40

Kom op wie gaat er nog met een ei in zn hand rijden??? *LOL*
Laatst bijgewerkt door Avanti op 30-07-04 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:49

Ik.. Tong uitsteken jij tog ook? hahaha of met een natte spons! lekker johh..

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 21:56

Owja die spons blijft ook echt nat enzo.... Tong uitsteken

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:14

ik geef haar alleen tips, die werkelijk waar werken. En over dat rauw ei: wat heb je nou liever: een klap met een zweep op je hoofd of een ei die op je hoofd kapot wordt geslagen..ik kan je nu wel vertellen wat minder zeer doet! maar goed, als jullie grappig denken te zijn, ga vooral zo door maar laat mij er maar buiten! Sommige mensen, sta ik simpelweg gewoon boven Lachen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 22:24

Zie net zoveel verschil teggen een ei kapot slaan ( met natuurlijk nog allemaal troep erbij) of gewoon een tik.
Als je paard niet luisterd geef je toch ook een tik, eigen schuld hoor. Lachen

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:25

Als j paard vaak steigert mag je wel al flink beginnen te zoeken met Pasen, heb je veel eieren nodig *LOL*

Leuke pony, en oogverblindend wit!

Lydia, ook nog een foto's van jou op de haflingermerrie, of rijd je die niet meer? Haha!