Haflingerspelletjesdag (weer eens erg veel foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 20:59

Marwszjeuh"]
met die stoelendans heel droog 1tje zonder cap Tong uitsteken:P
[/quote]
Tja wie zou dat nou zijn Schijnheilig

[quote="Melina schreef:
Wanneer hebben jullie die spelletjesdag gehouden? Jammer dat wij er toen (nog) niet waren, had het graag willen zien! Al die Haffies zo bij elkaar. Gaan jullie dat volgend jaar weer doen? Ook bij de Woody Ranch?

18 juli Lachen Ik weet niet of we het nog een keer gaan doen, als er genoeg animo voor is natuurlijk wel Cool Maar of het dan ook weer bij de Woody Ranch is weet ik niet (nu was het handig om t bij de Woody Ranch te doen omdat een aantal bokkers daar zowiezo al waren omdat ze op vakantie waren daar zeg maar Lachen )

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:38

dagami schreef:
18 juli Lachen Ik weet niet of we het nog een keer gaan doen, als er genoeg animo voor is natuurlijk wel Cool Maar of het dan ook weer bij de Woody Ranch is weet ik niet (nu was het handig om t bij de Woody Ranch te doen omdat een aantal bokkers daar zowiezo al waren omdat ze op vakantie waren daar zeg maar Lachen )

tuurlijk wel,
ik denk dat er veel bokkers zijn die ook mee willen doen .. ook zonder paard maar dat gaat moeilijk..
Ik denk dat er hier in groningen ook wel mensen zijn die weer willen..
Maar we hebben dan wel een bak nodig.. of een wei...
Er kunnen vast wel dingen geregeld worden...
ik heb geen pony andes wou ik wel