Sjmmie de spring-tink

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:15

haha die eerste foto's Haha!
gave tinker hoor!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:06

Anke schreef:
ik vind die bruine gloed wel mooi uitzien. Dat door de hindernis heen lopen, vind ik echt tinker eigen... Heb er eentje ingereden en die leren springen was een ramp...interesseerde haar gewoon helemaal niets! En in het bos over een boomstam....springen dat ze kon!

Nagelbijten / Gniffelen weer zo stereotiep --> er zijn hier best veel springende tinkers op bokt *LOL* Ook met goéde afzet, veel lol erin, snelheid !! enz enz....

Wel geinige springfoto's, ook leuk dat je de "mislukte" er ook bij hebt gezet --> je kunt natuurlijk ook alleen de mooie plaatsen Tong uitsteken

misschien verstandiger om eerst met een kruisje te beginnen dat is makkelijker/ zien ze beter Knipoog

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 09:24

grid schreef:
:= weer zo stereotiep --> er zijn hier best veel springende tinkers op bokt *LOL* Ook met goéde afzet, veel lol erin, snelheid !! enz enz....

Wel geinige springfoto's, ook leuk dat je de "mislukte" er ook bij hebt gezet --> je kunt natuurlijk ook alleen de mooie plaatsen Tong uitsteken

misschien verstandiger om eerst met een kruisje te beginnen dat is makkelijker/ zien ze beter Knipoog

Hmmm een kruisje. Goede tip! Had ik nog niet over nagedacht. Is ook minder eng volgens mij Schijnheilig

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:39

Ik vind het er goed uitzien alleen mag ze meer meegaan met haar handen. Het lijkt nou of ze hem tegenhoud/in de mond trekt boven de sprong. Verder leuke tinker hoor

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:42

ze stonden daar niet voor niks:P ze hadden straf want ze liepen telkens het stroomdraard kapot om naar het verse hoogen gras te kunnnen komen

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:31

Tinker? Dit lijkt wel een shire :p Wow wat een bakbeest. (wel mooi hoor Knipoog)
Ik vind hem niet echt goed springen, maarjah.
Alles is te leren!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:35

Leuk gesprongen hoor?
erg stoer.
Die tinker van mij is ook een beetje bruingekleurt door de zon denk ik.

sillo

Re: Sjmmie de spring-tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:41

Over de mensen die zeggen dat ie niet goed kan springe... Verward ..HIj kan toevallig heeeeel erg goed springen en ook best hoog..!! Ik ben dat die erop zit...en hij kan het super...nou zijn dit niet de beste foto's maar dat maakt niet uit.. Bloos

HIJ KAN HET SUPER GOED!!! Haha!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:46

oud topic....

loveramona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:55

ahhh wat een lieve tinker Haha! lijkt een beetje op een tinker die bij mij op de manege heeft gestaan Haha!

springlady schreef:
een tinker mag toch niet springen foziets of teminste niet zo hoog? Verward
maarja mooie tinker Bloos!

een tinker mag wel springen maar te hoog is niet goed, omdat ze zwaar gebouwd zijn en als ze op hun voorbenen neerkomen is dat te zwaar als ze te hoog springen Knipoog (is mij verteld, weet niet of het precies waar is maar het is wel een beetje logisch)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:20

tinkers hebben net meer aanleg om te springen meende ik? maar goed oud topic Clown

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:15

Sillo, dit is al een erg oud topic.
Het is niet de bedoeling om zulke oude topics weer omhoog te halen.
Ik zal hier een slotje op zetten.