gave tinker hoor!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anke schreef:ik vind die bruine gloed wel mooi uitzien. Dat door de hindernis heen lopen, vind ik echt tinker eigen... Heb er eentje ingereden en die leren springen was een ramp...interesseerde haar gewoon helemaal niets! En in het bos over een boomstam....springen dat ze kon!
weer zo stereotiep --> er zijn hier best veel springende tinkers op bokt
Ook met goéde afzet, veel lol erin, snelheid !! enz enz....
grid schreef::= weer zo stereotiep --> er zijn hier best veel springende tinkers op boktOok met goéde afzet, veel lol erin, snelheid !! enz enz....
Wel geinige springfoto's, ook leuk dat je de "mislukte" er ook bij hebt gezet --> je kunt natuurlijk ook alleen de mooie plaatsen![]()
misschien verstandiger om eerst met een kruisje te beginnen dat is makkelijker/ zien ze beter
..HIj kan toevallig heeeeel erg goed springen en ook best hoog..!! Ik ben dat die erop zit...en hij kan het super...nou zijn dit niet de beste foto's maar dat maakt niet uit..
lijkt een beetje op een tinker die bij mij op de manege heeft gestaan 
springlady schreef:een tinker mag toch niet springen foziets of teminste niet zo hoog?
maarja mooie tinker
(is mij verteld, weet niet of het precies waar is maar het is wel een beetje logisch)