4-jarigen @ Pavo & springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:15

Antoinette schreef:
@Jarrah, is die foto gemaakt door een professionele fotograaf?
Jammer dat het niet zo goed is gegaan. Maar ook de PAVOcup blijft maar een moment opname Knipoog

Ik wil nu al een tijdje een nieuwe (betere) camera, nu ziet mijn vader deze foto's en zegt dat ze goed genoeg zijn Verdrietig

Deze foto is idd gemaakt door een professionele fotograaf
Je kunt binnenkort (weet niet precies wanneer) alle foto's vinden op www.melissen.net OK dan!

Maaruh, ik vind jou foto's wel heel mooi hoor, je had er ook wel een van mij mogen maken Tong uitsteken

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 22:17

jarrah schreef:
Deze foto is idd gemaakt door een professionele fotograaf
Je kunt binnenkort (weet niet precies wanneer) alle foto's vinden op www.melissen.net OK dan!

Maaruh, ik vind jou foto's wel heel mooi hoor, je had er ook wel een van mij mogen maken Tong uitsteken

Want sorry maar voor een prof vind ik ze niet zoo geweldig. Natuurlijk is het een mooie foto, maar van een prof verwacht ik gewoon meer Lips are sealed
Ik bedoel, kom ik aan met mijn simpele camera'tje.

Ik had wel het topic op WD in de gaten gehouden en je zei dat je heel vroeg moest. Toen was ik er nog niet
Moest natuurlijk eerst naar mijn eigen paardje.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:43

Mooie foto's Antionette! Dat hoofd van die Gribaldi is echt mjammie!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 21:24

Sall schreef:
Mooie foto's Antionette! Dat hoofd van die Gribaldi is echt mjammie!

Geloof me de rest van het paard ook Haha!
Die foto van het hoofd heb ik trouwens gewoon moeten knippen terwijl hij langs kwam in draf of galop.

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:29

Mooie foto's hoor Antoinette
Helaas moest ik alweer optijd naar huis dus ik heb bijna niks van de PAVO of van het springen gezien dus ik ben erg blij met deze foto's.
Het paard waar Hans mee op de foto's staat is trouwens een Jazz x Wolfgang dus ook eigenlijk een dressuurpaard Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:44

Mooie foto's weer! Dat voorbeen van die Gribaldi, lijkt haast onnatuurlijk Haha!. Tivoli ziet er ook goed uit!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 00:30

leuke foto's! Jammer dat ik niet kon, anders was ik er ook zeker weten hene gegaan!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 21:19

Tygahno"]
Mooie foto's hoor Antoinette
Helaas moest ik alweer optijd naar huis dus ik heb bijna niks van de PAVO of van het springen gezien dus ik ben erg blij met deze foto's.
Het paard waar Hans mee op de foto's staat is trouwens een Jazz x Wolfgang dus ook eigenlijk een dressuurpaard Haha!
[/quote]

Oh, is het die merrie Knipoog
Dus Hans is per ongeluk de springring ingereden en had eigenlijk bij de Pavo moeten wezen? Haha! Hij is natuurlijk zo gewend om de springring in te rijden dat ik de verwarring best snap Schijnheilig

[quote="Blackje schreef:
leuke foto's! Jammer dat ik niet kon, anders was ik er ook zeker weten hene gegaan!

Dat had ik vorig jaar, maar heb dit jaar echt genoten en hoop volgend jaar weer aanwezig te zijn
Dus wie weet zien we elkaar dan Knipoog

Er is trouwens ook nog een topic voor de 5-jarigen hoor! Bloos
[HAW] Pavo 5-jarigen (incl mijn instructrice)

AMSAMSAMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:36

Gave foto's!

Ik mis alleen eentje van een geweldige vos... Die was geloof ik vierde geworden! Maar volgens mij had die al gereden toen jij kwam.

Ik heb hem/haar ook alleen maar bij de prijsuitreiking gezien! Ik heb zelfs geen idee meer wat voor afstamming het was... Maar die was echt mijn favoriet...

Ik vond die vos zelfs nog bijzonderder dan de Gribaldi x Glendale. Hoewel ik die idd erg spectaculair vond!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:36

hier nog een foto Tygahno!!

das ook wel eens leuk om naast je instructeur te staan
ik ff naar de envelop Lovers ze hadden me naam niet goed gespeld Bloos Boos!

Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:43

Dat capbandje hoort vast Tong uitsteken Schijnheilig

Leuke foto Tab, je kijkt wel erg blij verrast Knipoog (viel ook niet tegen denk ik Verward Haha! )

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:20

Tong uitsteken IK vind die zwarte mooi!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:00

ik heb me zonnebril gewoon op! niemand die kan zien dat ik loop te glinsteren op mijn paard hihi

kellymoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:46

ik was ook wezen kijken en die gribaldi x glendale is zeker een toppaard zeg, wat kan dat beessie lopen!!!!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 22:20

AMSAMSAMS schreef:
Gave foto's!

Ik mis alleen eentje van een geweldige vos... Die was geloof ik vierde geworden! Maar volgens mij had die al gereden toen jij kwam.

Ik heb hem/haar ook alleen maar bij de prijsuitreiking gezien! Ik heb zelfs geen idee meer wat voor afstamming het was... Maar die was echt mijn favoriet...

Ik vond die vos zelfs nog bijzonderder dan de Gribaldi x Glendale. Hoewel ik die idd erg spectaculair vond!

Inderdaad heb ik dat paard niet gezien en bij de prijsuitreiking was ik ook al niet
Maar ik geloof dat het een Jazz was, er zaten 2 Jazzen erg hoog in ieder geval een schimmel en een vos. Dit allemaal zover ik begrepen heb van anderen Haha!