Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amanniej schreef:Dan toch nog maar een berichtje van mij.
Het zit er egt beter uit!.... Toen ik bij je was de eerste dag ging het ook erg goed... Maar volgens mij liep hij deze keer wel beter of nie?
Kom binnenkort nog wel een keertje langs....Verder succes met de lessen Jil!

Cowgirl schreef:
Wel heb ik een opmerking over het zadel, het ziet er naar uit dat dat niet past. Het duikt als het ware helemaal de schoft in.
Dit kan een oorzaak zijn waardoor je paard zo hyper is.
...Maar ik zal het eens met de eigenaar over hebben...Of hoe moet ik dat zelf ff mete?...vingers tussen zadel en schoft doen? Cowgirl schreef:Ziet er idd een stuk beter uit![]()
Ik kan me dat inmense commentaar nog wel herinneren , wat ik overigens onterecht vond aangezien je toen net op het paard reed en van de eigenaar zo moest rijden.
Maar super dat je het er over gehad hebt en nu les hebt.
Wel heb ik een opmerking over het zadel, het ziet er naar uit dat dat niet past. Het duikt als het ware helemaal de schoft in.
Dit kan een oorzaak zijn waardoor je paard zo hyper is.
Pellie schreef:nou van mij ook complimenten hoor, ook omdat je zo doorzet met hem!!Je zult zien dat je doorzettingsvermogen zijn vruchten gaat afwerpen met hem.
Je zegt dat je zo moe bent, hoe lang les je met hem, een uur? Waarom niet wat korter en miss. ook wat vaker? Je kan zelf al 10 minuten met lange teugel losstappen en dan bv. een half uur les krijgen en zelf weer 10 min. uitstappen. Dan kan je het uitbouwen tot 2x per week een half uur les?
RodeoGirl schreef:Over het zadel: Er waren 3 paarden en 2 zadels...Het zadel waar ik eerst op reed paste goed maar dat paste een ander paard ook heel goed en dat andere paard heeft dat zadel gekregen en Thiemen heeft toen een nieuwe gekregen...Deze zit een stuk minder lekker...Maar ik zal het eens met de eigenaar over hebben...Of hoe moet ik dat zelf ff mete?...vingers tussen zadel en schoft doen?