er zijn er die na veel trainen het nog nie kunnen doen die ziet er totaal klaar voor als iemand iets van paarden kent en met ze gewerkt heeft zie je dat onmiddelijk..maar ja ik ga hier niet meer reageren we zijn hier voor het plezier toch ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) te gaan springen
De leeftijd staat er niet bij, maar ik neem aan dat het paard al wel ouder is dan 4 (aangezien het altijd wordt afgeraden voor die leeftijd te beginnen met springen oid). Al zou het paard 15 zijn, na 2 weken rijden zit er haast geen goede bespiering op, en dan lijkt hem mij idd een beetje teveel gevraagd 
Valentinotje schreef:Waarom moeten mensen altijd commentaar leveren???
Het is toch haar paard en zij weet toch het allerbeste waar hij wel of niet aan toe is! Ookal is hij/zij pas 2 weken onder het zadel dan kan ze toch al zulke dingen gaan proberen? Je ziet dat het paardje het al kan en wil. Als hij er nog niet aan toe was had hij het echt niet zo braaf gedaan hoor, dan was hij wel in verzet of wat dan ook gegaan. Geen een paard is hetzelfde! Jullie kennen het paard waarschijnlijk niet persoonlijk dus vindt dat jullie er ook niet ehct negatief commentaar op kunnen geven! Iedereen denkt altijd beter te weten, maar zij weet zelf het beste wat haar paard kan....! Ik vind het iig heel erge leuke foto's!
Valentinotje schreef:Waarom moeten mensen altijd commentaar leveren???
Het is toch haar paard en zij weet toch het allerbeste waar hij wel of niet aan toe is! Ookal is hij/zij pas 2 weken onder het zadel dan kan ze toch al zulke dingen gaan proberen? Je ziet dat het paardje het al kan en wil. Als hij er nog niet aan toe was had hij het echt niet zo braaf gedaan hoor, dan was hij wel in verzet of wat dan ook gegaan. Geen een paard is hetzelfde! Jullie kennen het paard waarschijnlijk niet persoonlijk dus vindt dat jullie er ook niet ehct negatief commentaar op kunnen geven! Iedereen denkt altijd beter te weten, maar zij weet zelf het beste wat haar paard kan....! Ik vind het iig heel erge leuke foto's!

Tessebes schreef:Ik begrijp dat je Vicky graag wilt verdedigen, maar dit geloof je toch zeker zelf niet? 2 weken onder het zadel en dan al springen. Tja... tuurlijk springt het paard, wat moet ie anders, zich laten vallen?