katinka @ work! (dre,spr)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:44

Omdat de foto's weer beschikbaar zijn, is het topic weer geopend !

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 18:29

tenen naar binnen, minder voorover zitten, rechtvooruit kijken, handen rechtop en tussen zn oren doorkijken! leuke foto's!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:53

hee suusje, gaaf hoor die katinka, even voor iederen die kijkt, die pony gaat echt loeihard..echt super gaaf om die te zien springen!!enne volgens mij mag ze in nederland z springen met die pony!!alleen is dat in belgie de M.
zou crossen niets zijn voor katinka ,suzan???

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 13:29

hehe, bedankt Haha! mss.. ik zou crossen ook wel zien zitten ze Knipoog marja.. we houden het maar bij springen eh Haha!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 14:32

horselover21 schreef:
jeetje je kan bijna naar het Z !!
Achterbroek is dat in essen?? ik kom dan zeker kijken, neem ik lamp wel mee met dr fototoestel Haha! , die weet vast waar het is!!:D

eeh, nog maar de B eh Lachen bij ons hier in belgie is het hoogste bij de pony's in de dressuur de L.. het gaat niet echt om hoger te komen maar om eerste en prov en nationaal te rijden enzo.. Achterbroek ligt dicht bij kalmthout, ken je dat?? niet zo heel ver weg.. je ziet maar Haha! Haha! Haha! Haha!

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:13

Ik foto's maken!
hey beste friendjuh! Katinka is een super pony! beter kun je niet hebben, helaas het laatste seizoen, amar denk erover om naar holland te gaan eh!
Ik ga ook fotows van u trekke in de tuin *LOL*