Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jade schreef:even heel beledigend, maar ik zie ook veel meer mannen dan vrouwen in zo'n typische verkrampte kromme houding zitten met hun knieen opgetrokken en hun handen heel dicht bij zich. laat ik het even heel beledigend een soort van "springruiter" houding noemen
waarom zie ik dit bij vrouwen zoveel minder
Diana_Mabel schreef:Mannen die met hun heupen wiegen zijn homo
Tomm schreef:Ik vind het nogal spijtig dat men hier weer zoveel aanhaalt over homo zijn. Soms lijkt het hier net of alle jongens die aan paardrijden doen zijn homo.
Vind het spijtig dat men hier soms zo vlug gaat oordelen.
Sorry dat ik even off topic ga.
Yessy schreef:Heel gek misschien maar toen ik mijn vader voor het eerst op mn (western)paard zette, deed hij dit inderdaad, knieen optrekken enzo, waardoor het heel moeilijk voor hem is haar normaal te laten lopen omdat hij constant iets druk geeft en ze dus steeds harder gaat lopen waardoor hij nog verkrampter gaat zitten.
Mijn moeder daarentegen (nooit paardgereden) zat rustig en ontspannen en kan dus veel makkelijker rijden, terwijl ze minder ervaring heeft met paarden.
Ik heb geen idee waarom maar dit was wat mij altijd opviel
.annemiekie schreef:Precies, Edward en Hans-Peter zijn ook hetero, volgens mij. En dat zijn toch wel echt van die 'dressuurmannen' Als dat gezeik over homo-dit en homo-dat...

gijsenkim schreef:Misschien moet ik toch maar wat salsalesjes gaan volgen om beter te leren zitten![]()
![]()

verootjoo schreef:Vrouwen hebben een groter 'gat' in het bekken dan mannen, omdat daar een baby doorheen moet kunnen.
al hoor ik wel eens dat ik een mietje ben als ik een helm opzet.