Jigger @t work (veel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:33

Dimple schreef:
Geef het beessie maar een naam, het gaat om het zelfde! Knipoog

Ik niet snappen..
Ik ben geen blondine.. Maar een brunette
Ik ben een domme brunette Tong uitsteken

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:35

Ik vind het er allemaal heel leuk uitzien. Dat beloofd wat OK dan!

Klein vraagje wat me te binnen schoot, wat eet jij joh, dat moet ik ook eens proberen denk ik, want mijn kont is 10 keer dikker Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:35

Ik zou ook proberen om je paard iets meer met zijn neusje eruit te rijden.. dat geeft een meer ontspannen beeld..

@ Annetjuh: de TS vraagt om reacties, dan is het toch logisch dat ze die krijgt? het commentaar is alleen maar bedoelt om van te leren, je moet zoiets niet meteen negatief opvatten Knipoog

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:49

Janneke18 schreef:
Ik zou ook proberen om je paard iets meer met zijn neusje eruit te rijden.. dat geeft een meer ontspannen beeld..

@ Annetjuh: de TS vraagt om reacties, dan is het toch logisch dat ze die krijgt? het commentaar is alleen maar bedoelt om van te leren, je moet zoiets niet meteen negatief opvatten Knipoog

Ben ik het wel mee eens...
Maar misschien bedoelt annetjuh dat je het iets " aardiger " moet brengen..
Dat ze het dan niet zo meer op vat

BTW : voor de 2e keer : Leuke fototjes Knipoog OK dan!

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:50

Dimple schreef:
Geef het beessie maar een naam, het gaat om het zelfde! Knipoog

Het was btw niet aanvallend bedoeld Knipoog

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:12

Ik denk dat jullie mijn reacties juist de boos opvatten Knipoog
Ik wil alleen zeggen dat Charlotte niet trekt, terwijl jullie dat wel beweren Knipoog

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:08

Nu weer leuke reacties..
We verpesten het topic van Charlotte

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:59

Als ik schrijf 'geef het beessie maar een naam......' heb ik het uiteraard niet over het paard zelf hoor, maar over de manier waarop er een voorwaartse hulp wordt gegeven.

"een peut geven' is gewoon een vlotte en spontaan bedoelde benaming voor 'voorwaarts rijden'. Niks rots mee bedoeld. Vandaar ook de smilies (wel opletten dames Tong uitsteken )

Foto's plaats je om reacties te krijgen, daar vraagt ze ook om. Als je zelf goed naar het plaatje kijkt, LIJKT het erop dat ze hem in de krul trekt. Een foto zegt wel wat, maar niet alles. Wanneer ze de meest relaxte ruiter van stal is, geloof ik je meteen.
Persoonlijk zou ik hem liever wat meer met zijn neusje eruit zien lopen, dus probeer hem wat te laten zakken in je hand. Dit kan je proberen door iets voorwaartser te rijden (een peut geven dus *LOL* )

Maar je schrijft dat je binnenkort les neemt, dus ik mag aannemen dat alles dan goed uitgelegd zal worden.

Tot die tijd, succes, jullie zijn een leuke combi! OK dan!

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:20

Sorry Dimble..
Dat ik je verkeerd begreep..
Maar soms zie ik dat mensen een " peut " geven het paard of Pony een rotschop verkopen...
Dus daarom dacht ik dat

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:11

Vind het er eerlijk gezegd ook niet zo ontspannen uitzien.. Geef hem voor iets meer ruimte met je handen en veel overgangen maken (terugnemen-actief voorwaarts gaan enz.)
Verder vind ik dat je een mooie zit hebt, maar ook die lijkt iets te gespannen (ik denk omdat je zo naar achteren leunt)

Ik vind het een heel leuk paardje.. Gaat allemaal wel goed komen

Leuk dat je het opneemt voor de TS Annetjuh, maar ze vroeg zelf om commentaar en dan is het jammer dat JIJ het je zo aantrekt terwijl het goedbedoelde tips zijn..

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 11:53

dankje voor alle reacties

ik zal proberen al jullie advies te volgen Knipoog hopen dat ik het onthoud Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:57

ik vind het er verder wel net jes uitzien.. op de kritiek na die hiervoor is gegeven.. maar ik vond het voral storend dat je steeeds naar beneden keek.. ik weet dat je hier geen kommentaar op wou.. maar ik wil het tog even kwijt. verder dus mooi paardje.. en jullie zijn een leuke combi

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 12:01

haha jah ik weet het.... ik oefen er wel op Haha! maar iedere keer als ik wel recht vooruit keek , heeft annette natuurlijk geen foto's gemaakt Haha! haha

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:59

ik zou idd proberen hem iets meer voorwaarts te rijden, ik ken dat paard natuurlijk niet maar het lijkt alsof hij een beetje achter de teugel kruipt af en toe, maar niet overal hoor.
En ik weet hoe irritant het af en toe kan zijn om zulke reacties te krijgen, terwijl mensen je paard niet kennen, maarja je wil natuurlijk wel reacties Tong uitsteken
Btje krom verteld maargoed...

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:27

haha geeft niet hoor... ik snap wat je bedoeld!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:33

Probeer wel in het zadel te blijven zitten met je kont, enne, hoeveel weeg je eigenlijk? je bent wel heel heel erg dun! (lowara pakt haar zak drop en rijt deze even aan voor een flinke graai)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:34

rijt= reikt..sorrie Lachen