. Hij is al zo stoer, dus dat roze maakt het wel af nietwaar
.Grandeur, ik heb ook een zwarte merrie (zie profiel), ik denk dat dit setje ook heel mooi op haar zal staan
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsewisper schreef:leuke fotos, jij hebt altijd setjes he ? stoer hoor, sjors is toch een ruin ? en dan een roze setje ? mij verklaren ze al als gek met teun met een roze halster en sjors dan
? Iedereen heeft medelijden met deze arme jongen
. Maar ik vind het erg mooi en het staat hem ook beeeeeldig
, dus waarom niet?
!!! het zijn boots he geen bandages of zie ik het verkeerd? ECHT HELEMAAL TE COOL GAAF VET SUPER!!
(das best duidelijk he haha
) het is waarschijnlijk ni goed voor het imago van je stoere ruin maar ja haha

? Ik heb hem pas 1 keer voor de gein, niet officieel gestart, dus dat duurt sowieso nog wel even
. Wanneer hij gechipt is en we zonder schande een mooi rondje kunnen rijden ga ik hem starten
.
? Maar het setje an sich staat leuker op Sjors dan ik had verwacht! Het is toch altijd maar afwachten, zo'n kleur
. Anoukie schreef:Is mijn jas, mevrouw had het koud dus kreeg ze mijn jas aan die in de auto lag.
Koortje schreef:Het regende, en deze arme ziel moest buiten longeerfoto`s maken voor mevrouw! Gelukkig had die inderdaad nog wel een jackje achterin de auto liggen zodat ik mijn goede jasje niet nat hoefde te laten regenen!
. Je wilde gewoon mijn Anky jas aanhebben
.