Sjors onder het zadel na peesblessure (roze setje)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:56

Hahaha, ja die arme ruin Ach gut. Hij is al zo stoer, dus dat roze maakt het wel af nietwaar Schijnheilig.

Grandeur, ik heb ook een zwarte merrie (zie profiel), ik denk dat dit setje ook heel mooi op haar zal staan Haha!!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:02

Hey, ik bedacht me net dat die stoere rugbymannen ook altijd in het roze lopen, hoe heet dat merk toch ook al weer...?? In Parijs zie je het wel vaker, dat kleine roze strikje, weet je wel?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:06

leuke fotos, jij hebt altijd setjes he ? stoer hoor, sjors is toch een ruin ? en dan een roze setje ? mij verklaren ze al als gek met teun met een roze halster en sjors dan Tong uitsteken

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 23:08

horsewisper schreef:
leuke fotos, jij hebt altijd setjes he ? stoer hoor, sjors is toch een ruin ? en dan een roze setje ? mij verklaren ze al als gek met teun met een roze halster en sjors dan Tong uitsteken

Ja wat denk jij dan *LOL*? Iedereen heeft medelijden met deze arme jongen Haha!. Maar ik vind het erg mooi en het staat hem ook beeeeeldig Haha!, dus waarom niet?

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:28

volgens mij heb ik het al een keer gezegd(of het was een andere in het helemaal roze) bij een ander topic van je maar dit is echt super !!! het zijn boots he geen bandages of zie ik het verkeerd? ECHT HELEMAAL TE COOL GAAF VET SUPER!! OK dan! *LOL* (das best duidelijk he haha Knipoog ) het is waarschijnlijk ni goed voor het imago van je stoere ruin maar ja haha Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:29

Het zijn fleece bandages met onderlappen

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:31

haha ja ik wou het net gaan zeggen dat ik het idd verkeerd had gezien Lachen maar het blijft gewoon super Lachen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:56

Anoukie schreef:
Ja wat denk jij dan *LOL*? Iedereen heeft medelijden met deze arme jongen Haha!. Maar ik vind het erg mooi en het staat hem ook beeeeeldig Haha!, dus waarom niet?

Romanoff zou in deze outfit gaan zitten en weigeren om in de benen te komen! Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 07:57

KarinvdM schreef:
Romanoff zou in deze outfit gaan zitten en weigeren om in de benen te komen! Knipoog

Ik betwijfel of Romanoff zelf deze kleur zou herkennen als zijnde "rose" en "mietjesachtig" Knipoog.

Al zou ik het best gaaf vinden om dat eens te zien Nagelbijten / Gniffelen. Setje lenen Haha!?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:01

Lekkere vent!

Wat ik me afvraag, Anouk, hoe moet jij opbouwen en wat voor blessure had hij? Tjalko heeft ook een peesblessure gehad en ik mag nu juist nog steeds absoluut niet longeren! Ik ben sinds 1 juli al weer vol aan het rijden (heb daarvoor 6 weken rustig aan opgebouwd) en mag mag vanaf 1 oktober pas weer los gooien en longeren om onverwachte bokken uit te sluiten... Het komt mij wat overdreven over, zeker als jij juist alleen maar mag longeren...

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:11

er word nou opeens weer gereageerd hier he haha Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 09:15

Marijn, Sjors had in de wei een trap tegen zijn voorbeen gehad waarbij zijn pees gevoelig was volgens de DA. Ik zag alleen een dik been, Sjors heeft nl. niet onregelmatig of kreupel gelopen.

Ik mocht vanaf vorige week weer gaan opbouwen van de DA, zonder daarbij specifiek te zeggen hoe. Sjors heeft wel in de tijd dat hij niet aan het werk mocht, in de stapmolen gelopen op advies van de DA.

Na overleg met diverse mensen heb ik invulling aan het opbouwen gegeven dmv longeren, weidegang en dan nu een keertje erop. Steeds iets erbij of wat langer aan het werk e.d.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:23

Het is altijd zo verschillend wat de verschillende va's zeggen... Wordt daar altijd een beetje onzeker van. Zeker omdat ik zo graag zou willen longeren. Ik mag nu alleen maar rijden en dat vind ik 6 keer in de week (met een 5-jarige) wat veel van het goede. Ik ga maar zo eigenwijs zijn om in september al vast wat te longeren, dan staat hij al weer 2 maanden vol in het werk.
Tjal had wel een heel andere blessure, hij ging zo kreupel als wat terwijl er niets te zien en te voelen was...

Maar goed, ben blij dat jullie weer lekker aan de slag kunnen!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:38

Leuke foto's!
Ik heb dat roze jasje ook, maar nog nooit aangehad. Bloos! Is toch wel een leuk jasje zo te zien. Haha!
En Koortje, leuke turqoise jas (zie avater) Schijnheilig

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:19

Gave foto's zeg! En zoals altijd weer helemaal perfect kloppend setje! Ziet er goed uit !

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 10:41

samantha23 schreef:
Leuke foto's!
Ik heb dat roze jasje ook, maar nog nooit aangehad. Bloos! Is toch wel een leuk jasje zo te zien. Haha!
En Koortje, leuke turqoise jas (zie avater) Schijnheilig

Is mijn jas, mevrouw had het koud dus kreeg ze mijn jas aan die in de auto lag Knipoog.

Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 19:26

schopje Bloos

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:43

Wauw bij Sjors staan ook echt bijna alle kleurtjes geloof ik he! Dat roze staat hem ook heel leuk hoor moet ik zeggen

Fijn dat je eindelijk weer op hem kon rijden. Liep ie ook wel lekker naar jou zin?
Ik vind het er goed uitzien. Je mag soms nog net iets meer op je 'kont' gaan zitten maar het ziet er nu ook al stukken beter uit met dit zadel.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 19:52

Ik heb niet echt met hem getraind, meer "erop gezeten en wat rondjes gereden" Haha!. Hij was heel braaf en liet zich gewillig rondsturen, dus daar was ik tevreden mee .

Ik ben ook heel blij met het zadel én met mijn nieuwe, rose setje *LOL*.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:03

Nou leuk hoor. Hij had natuurlijk ook kunnen gaan spoken maar gelukkig heeft ie jou dat niet aangedaan en braaf geluisterd Tong uitsteken
Wanneer ga je hem weer starten?

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:50

Koortje vloekt bij Sjors' roze setje Cool
Mooie foto's, ziet er goed uit. (Dat roze staat hem schattig Knipoog )

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 21:17

Iwayalover, weer starten Tong uitsteken ? Ik heb hem pas 1 keer voor de gein, niet officieel gestart, dus dat duurt sowieso nog wel even Haha!. Wanneer hij gechipt is en we zonder schande een mooi rondje kunnen rijden ga ik hem starten Haha!.

Marianne, ja het vloekt nogal he Cool Haha!? Maar het setje an sich staat leuker op Sjors dan ik had verwacht! Het is toch altijd maar afwachten, zo'n kleur Nagelbijten / Gniffelen.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:47

Anoukie schreef:
Is mijn jas, mevrouw had het koud dus kreeg ze mijn jas aan die in de auto lag Knipoog.

Haha!

Het regende, en deze arme ziel moest buiten longeerfoto`s maken voor mevrouw! Gelukkig had die inderdaad nog wel een jackje achterin de auto liggen zodat ik mijn goede jasje niet nat hoefde te laten regenen! Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 08:11

Koortje schreef:
Het regende, en deze arme ziel moest buiten longeerfoto`s maken voor mevrouw! Gelukkig had die inderdaad nog wel een jackje achterin de auto liggen zodat ik mijn goede jasje niet nat hoefde te laten regenen! Haha!

Het regende allang niet meer toen wij buiten waren Schijnheilig Haha!. Je wilde gewoon mijn Anky jas aanhebben Knipoog Nagelbijten / Gniffelen.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:35

Dat setje is echt prachtig!! Die sjabrakjes van eskadron zijn echt super fijn! Helaas dat ze zo duur zijn! Sjors ziet er goed uit! Heb je al wedstrijdplannen met hem?