Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoukie schreef:1. PRACHTIG paard vind ik het!
2. Jammer dat je hem zo moet rijden,...
De spanning straalt ervan af. Licor kan zo te zien verschrikkelijk mooi sjouwen, maar het gehele plaatje zoals ik het op deze foto's zie vind ik eerder storend dan prettig, helaas. Maar als JIJ je geholpen voelt, wie ben ik dan om dat af te kraken?
Pipo schreef:Ik zie toch een aantal fotos waar ik wel van gecharmeerd ben. AdB heeft een vreemde manier van zijn "product" verkopen. Maar in principe geeft hij gewoon op de klassieke manier les. En vele bokkers zouden daar nog wat van kunnen leren. Want ik zie ze toch wel graag met het neusje zo mooi voor de loodlijnEn dat kom ik heel weinig tegen op HAW.
Sommige fotos loopt hij inderdaad zonder rug, maar bij een aantal vind ik echt dat je hem goed aan het werk hebt!
Idra schreef:
Hij loopt idd op sommige foto's zonder rug, maar daar is dus hard aan gewerkt, want hij heeft een beetje een holle rug uit zichzelf.
saartje39 schreef:ik vraag mij eigenlijk ook wel af hoor of al die lensen die zo reageren zelf al eens een les hebben gehad van hem, want hoe kunnen jullie anders zo zeker zijn dat jullie niet volgens zijn systeem zouden willen rijden...
Sjuimpje schreef:Ik
Ik vind de foto's van de 1e dagen er goed uitzien, maar vooral dag 4 en 5 vind ik hem minder worden. Ik begrijp dat dit een moeilijk stukje is en daar komt altijd wat spanning bij kijken, ik vind echter wel dat ze ook met die spanning correct moeten blijven lopen en dat je die spanning moet kunnen afvloeien. Op deze foto's zie ik dat echter niet.
Zijn sterke punt, het achterbeen, wordt juist steeds minder. Op sommige foto's is het zelfs zo dat hij eerder op zijn voorbeen gaat landen dan op zijn achterbeen en dat heb ik echt nog nooit bij Licor gezien.
Ook de galop foto laat dat beeld zien, zijn achterbeen wordt totaal niet meer onder de massa gezet.