toemba@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:54

Leuk dier heb je hoor! En ziet er al netjes uit voor de korte tijd dat ie onder het zadel is. Ben benieuwd met foto's van jou erop!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 22:54

Tessebes schreef:
Ziet er goed uit hoor, ik vind alleen die sporen wel erg lang. Zo te zien maakt ze er "goed" gebruik van op foto 1. Spoorgebruik bij jonge paarden vind ik prima, maar dan zou ik wel liever een wat meer uitgedrukte hak willen zien, om onterecht spoorgebruik te voorkomen.

dat lijkt misschien op dat moment even zo, maar ze "rijd" hem amper met de spoor

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:28

Ik vind het type KIM Haha! Haha! Haha! lekker hoogbenig..... hou ik van............ doet het gewoon heel fijn......... tis een jong dier, wat kunnen mensen ervan verwachten... ik vind dat als je het eerste half jaar een constante aanleuning hebt met een fijne reactie op je been dan ben je al heel goed bezig...

heel leuk dier

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:35

wat een prachtig paard zeg!!
en wat loopt ie al super voor zo'n korte tijd!!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 23:40

gijsenkim schreef:
Ik vind het type KIM Haha! Haha! Haha! lekker hoogbenig..... hou ik van............ doet het gewoon heel fijn......... tis een jong dier, wat kunnen mensen ervan verwachten... ik vind dat als je het eerste half jaar een constante aanleuning hebt met een fijne reactie op je been dan ben je al heel goed bezig...

heel leuk dier

het is ook een heel fijn paard om te rijden, hij is heel fijn in zijn mond en lekker door zijn lijf, laat je heel goed zitten, alleen heb ik nog een beetje moeite met zijn grote bewegingen, hij is van zichzelf al niet heel erg voorwaarts en doordat hij zo groot draaft heb je helemaal het idee dat je stilstaat.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 23:42

meisje is pas 13jaar, vind dat ze heel lekker kan sturen!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 07:03

he judith

hij is leuk hoor, valt ook weer helemaal in de smaak............maar ja, jouw paardenkeus is altijd okee geweest... Haha!

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:47

Wat een prachtig beest. Ziet er echt goed uit, zeker voor een paard dat nog maar zo kort onder zadel is!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:48

judithh schreef:
dat lijkt misschien op dat moment even zo, maar ze "rijd" hem amper met de spoor

Ja, ik denk ook dat het aan het moment lag.
Succes met in/doorrijden iig!