hoezo ik rijd hoog, en heb mooie paardjes, en ik rijd in het buitenland 
dat wil k ook wel.
hoe oud was je toen je begon met rijden???
ziet er verder super uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
!!Vosse schreef:josef mariahoezo ik rijd hoog, en heb mooie paardjes, en ik rijd in het buitenland
dat wil k ook wel.
hoe oud was je toen je begon met rijden???
ziet er verder super uit
maar tot mijn tiende crosste ik alleen met mijn pony door het bos, geen wedstrijden ofzo. Op mijn elfde begon ik met Filou wedstrijden te rijden bij de paarden. Ik was echt een ukkie! xxjamiexx schreef:Echt een superr paardje..!
Mijn p0ny is 00k n0g maar 3½
Zou ik ook zo goed als jou kunnen
worden?...
Ik hoop het wel want je kan heel
goed rijden zie ik..!
Welk niveau rijd je nu?...
En hoe oud zijn je paardjes nu..?
Geef Antwoord please
!!!VValar schreef:Ah dus je doet ook aan springen? Gaaf! Alhoewel ik toch meer in de dressuur-hoek zitDie laatste foto van Kait is ook erg lief. Ze staat er mooi op. Heb je nog meer foto's van haar?
), maar die staan niet op t i-net. Dominque schreef:Als je wilt weten hoe oud ze zijn moet je naar de letters kijken, S=5 jaar, T=4 jaar etc. Ik heb zz-licht gereden en spring M. Maare ik ben al blij als ik m´n puntje in het L1 verdien hoor! En ik moet ook nog heel veel leren!!!
Met een beetje inzet en geluk kom je al een heel eind!
KimS schreef:hey
wat een leuke paarden!
De foto's in Italië zijn heel mooi. Was dat toevallig dit weekend? Een vriendin van me (rijdt voor België) was er ook...
Als je nog een keer foto's hebt, gooi ze er maar opdit soort foto's zien we graag
(om eens een keer niet naar mijn gesukkel te moeten kijken
)
xxx
Dominque schreef:Nee Barzago was al weer een maandje geleden. Rijd die vriendin ook junioren? Leen Cools?
)KimS schreef:nee, Yoni De Souter (hoop dat ik haar naam juist spel)
Nu zondag ga ik mee met haar, naar een interclub in Schilde.
Ben nog nooit zo op internationale geweest van dressuur. Maar mag dit najaar een keer mee, ofwel Duitsland, ofwel Italië. Ze weet nog niet waar ze gaat rijden. Ben wel al op Int. geweest van jumping en van het mennen. Dat is idd iets aparts! er hangt een heel andere sfeer daar
xxx
niet dat we elkaar saboteren, haha, maar op een grappige manier. Yoni de Souter ken ik niet, ik zal volgende keer beter op de startlijst kijken!