andalusier hengst @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:59

Mooi paardje hoor!!
Je handen en je hakken zijn een punt om aan te werken wat je houding betreft.

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:04

mooi paard hoor..! en diej manen:~ jammer dat de foto's zo wazog zijn..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:22

cinv schreef:
Merilyn : Ik kocht hem 3maanden voor deze video en toen kon hij dat niet , als je ziet op de fotos staat hij toch recht ?..of vind je van niet? Ne ehij doet snel vorderingen en toen begonnen we schouder bw en travers... en een kant ging nie zo goed de linker, mara ik ben geduldig en pusch hem niet. We zien wel...daar waren we dus gebleven.
Begrijp je me , had misschien niet goed uitgelegd sorry Knipoog

geeft niet hoor was gewoon een vraagje. Op de foto's ziet het er leuk uit, maar ik kan niet beoordelen of jouw paard recht is of niet. Maar ik geloof het als je het zegt. ziet er leuk uit. Haha! Knipoog OK dan!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 13:45

Kimmie ken ik van bokt hier en dinsdag zal ik ze in het 'echt' Knipoog kennen.

Oei Fellor dat is minder...oei pas op hé...dat is geen lachertje...ik wens je succès..
Nee op dat gebied mag ik zeker niet klagen Invierno heeft nooit gebokt of gesteigerd.. oef!! Haha!
Hij heeft in Spanje Ferias gereden en dus schriekt hij van niets bijna leuk dat moest ik hebben. Maar het was een ramp in de bak..en ik die zo graag dressuur rijd had mijn twijfels...(nu terug getrokken Knipoog )

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:05

Ben net terug van de stage Haha!
Eindelijk foto's van Vierno onder het zadel!! Het blijft een schitterend dier! Volgend jaar kom je maar mee stage doen bij Antoine!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 09:33

wat een leuke combinatie een mooi barok paard met en stevige ruiter. Schitterend.