Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pascaline schreef:In augustus komt er een paard op training voor enkele maanden dus zal zazou niet meer alleen zijn
Genieten gaat wel voor een deel, als ik echt rustig wil stappen moet ik naar buiten gaan, in de 'piste' is hij altijd veel minder ontspannen.
thnx voor de tips en als het weer het toelaat ga ik morgen weer stappen maar dan ook acht alleen stappen
danifur schreef:ik ben het eens met RK.
ik zou niet meteen een dierenarts erijb halen en fysio heeft ook geen zin want die vinden altijd wel wat.
ik zou het gewoon eerst proberen zoals RK uitlegt![]()
suc6
maar dat bedoel ik, hij is zo lui gewoon, alleen als je hem helemaal rot mept, dit klinkt heel hard, doe ik ook nooit maar we hebben dat ns 1 keer gedaan doet hij hget pas..
maar ik bedoel dat je instructrice het misschien beter ziet ofzo,neem les en laat anders je instructrice voelen hoe het is, dat is wat handiger voor haar ook denk k.. Onassa schreef:Ik herken veel uit je verhaal.
Zo ben ik al twee en een half jaar aan het tobben.
Nu blijkt dus dat mijn merrie last heeft van Kissing spines wat alles dus verklaarbaar maakt.
Onassa schreef:Tuurlijk eerst proberen.
Maar komt er geen verbetering in, zou ik wel actie ondernemen.
Had ik dat toen ook maar meteen gedaan, dan had het niet zo ver hoeven komen en was het goed te behandelen geweest.
Maar ja.......das achteraf gel*l.
Ik wil alleen waarschuwen omdat ik zelf de ellende gehad heb.
Het is enkel een advies uit eigen ervaring.
..., tuurlijk kan het soms zijn schuld zijn omdat hij je bv eens in de maling neemt maar jou verhaal lijkt daar niet op....