dressuur-tinker :s

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:11

Duncan schreef:
hoe heb je hier een passend zadel voor gevonden, ik ga mee met de bovenstaanden en voor de rest leuke foto"s !!!!!!!!

Als je goed kijkt, zie je (denk ik) dat het een Wintec is (beetje off-topic maar kom)...

Heel mooi paard, op dat vlak kan ik de rest alleen maar bijvallen...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:05

Oh weer rijpics van gamm--> altijd leuk Haha!
Ach je moet nog aan dingen werken, maar wie niet Knipoog Met paardrijden ben je nu eenmaal nooit uitgeleerd!!

Ja ik sta ook nog steeds versteld hoe smalle Gammie (die heel erg op een klein paardje leek met klein beetje sok en korte manen) Nu echt een mega tinkerknul is Cool

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:30

Mooie foto's, wat zit je prachtig rechtop!
En Gammon is waanzinnig om te zien zo op de foto, ben benieuwd of dat irl ook zo is...... Knipoog

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:37

De 3e foto is echt supermooi ! Leuk paard Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:40

als ik dit zo zie heb ik echt zoiets van ik wil het ook proberen!!!
haha omdat ik zo lang aan het kl*ten ben geweest met sya en dat, dat gelukt is vraag ik me soms af hoe het zou zijn op een ander paard. (ik zeg dus niet dat ik het kan he Tong uitsteken )

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 00:27

Gammon ziet er super uit!
Echt wat een mooie bink is hij toch!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 00:36

pffff wat krijg jij hem aan het lopen!zit altijd met mn mond wagewijd open naar je foto;s te kijken! echt superhoor!
kreeg ik mn tinker maar zo aan het lopen.maar nee beetje aan de teugel that's it.meer doet ze niet:S!dan geeft ze nog wel een gratis rodeo !:P

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 01:29

nou moe.... nu ga ik echt hard blozen hoor.... Bloos! wat een complimenten!!

Net als Grid zegt, ik moet inderdaad nog erg veel leren maar waarschijnlijk ben ik in mijn pessimistische bui wat te zwartgallig geweest en dankzij al jullie opstekertjes ga ik de zaken toch weer anders zien. Mijn lesjuf is al zo te spreken maar dat geloof ik dan niet hè. En nu jullie weer... zou het dan écht zo zijn?

echt enorm bedankt allemaal en dat meen ik!!! OK dan!

Voor Kiara en Thirza, kom gerust langs hoor... jullie zijn van harte welkom!

Ik denk ook dat bijna iedere tinkereigenaar weet wat voor moeite het kost om ze mooi te laten lopen want laten we wel zijn, het zijn toch paarden met enorm veel karakter!!!

Ik moet hierbij Carole van Aqua8horse ook vreselijk bedanken want zij krijgt het dus voor elkaar hè? Voor Gammon en mij geen betere juf en vriendin!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 01:36

Pellie schreef:

Voor Kiara en Thirza, kom gerust langs hoor... jullie zijn van harte welkom!

Ik denk ook dat bijna iedere tinkereigenaar weet wat voor moeite het kost om ze mooi te laten lopen want laten we wel zijn, het zijn toch paarden met enorm veel karakter!!!

Ik moet hierbij Carole van Aqua8horse ook vreselijk bedanken want zij krijgt het dus voor elkaar hè? Voor Gammon en mij geen betere juf en vriendin!

haha is goed lijkt me leuk!

ik weet idd hoeveel moeite je er voor moet doen pffff heb er 3 jaar over gedaan om sy zo ver te krijgen, maar nu mag ik haar waarschijnlijk nooit meer aan het werk zetten en alleen nog rustige buiten ritjes rijden (vind ik ook heerlijk en voor de dressuur heb ik maikie nu)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 08:48

hè? je mág haar wrs. nooit meer aan het werk zetten? Ik wist niet dat er iets met haar aan de hand was? Wel dat je je andere dressuurmiep had geokcht... Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:29

Ja nu ben ik toch ook wel nieuwsgierig/bezorgd wat sy heeft Scheve mond

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:00

Wat een super gaaf paardje zeg! Echt heel mooi!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:19

Pellie schreef:
ja er echt zo idioot veel om op te letten met dressuren.... ik kan het allemaal niet bijhouden Lachen benen, handen en dan ook nog ontspannen zijn en je paard netjes laten lopen...

hij gaat 18 september voor de keuring en er worden dit jaar voor het eerst wedstrijden bij georganiseerd. Vorige week had ik nog het plan om mee te doen maar jeuj, het gaat momenteel erg bagger dus ik ben bang dat ik een halve proef niet eens redt. Scheve mond

Gewoon blijven oefenen en dan komt het ooit vanzelf wel goed. Ik oefen ook nog steeds, dus gewoon hoop blijven houden.

En die proef, gewoon doen. Dat maakt helemaal niks uit. Je gaat voor de lol en verder zie je wel. Ik neem aan dat iemand mag voorlezen, dus dan rijd je gewoon wat je voorlezer zegt (een kind kan de was doen Haha! )

En tot slot wil ik nog even kwijt dat ik jullie een hele leuke combinatie vind.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:45

sytje is kreupel al een poos...
het zit hoger in het been dus als we haar op de foto willen hebben dan moet ze totaal onder narcose, en om het goed op te zoeken moeten we haar achter benen stukje voor stukje verdoven. dit kost allemaal veel geld en hebben we af gesproken dat we haar eerst 6 weken stil zetten. Rechtuit gaat goed maar op de voltes heeft ze er echt last van.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 20:08

voor of achterbeen? is er geen andere methode om er achter te komen wat ze mankeert?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:18

achter, volgens hem was dit de enige oplossing. buig en spat proef ging opzich goed omdat dat lager zit dan waar ze last van heeft.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:22

Pellie je kán het wel.. Het is alleen doorzetten en Gam heeft nou eenmaal af en toe zijn kop erop want die buitenritjes die jullie maken zijn veeeeeeeeeeeeel leuker Knipoog

Je mag binnenkort ook wel weer eens rijfoto's van mij en Waldi maken Tong uitsteken Knipoog Valt me nog mee dat die bolle van mij niet op de foto staat Tong uitsteken (Zeker weggejaagt he!!!)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 21:23

*hmz* heb je vandaag wel goed gekeken maaike? >;) ik had echt ff het idee dat ik de cap bijna moest opzetten en dat hij een onzichtbare barrelrace aan het oefenen was. Bloos!

misschien moet hij toch maar een handje minder van de Havens Lite E, ik zou dit gekke kip-ik-ren-zonder-kop gedrag anders niet verklaren!

En ja Waldibaal was niet echt in de picture nee
ik had de camera niet in de hand! Schijnheilig maar dat kan binnenkort wel weer eens, en ook rijfoto's want hij liep netjes vandaag hè?

Thirza , ik pb je ff.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:23

Ik had gister maar heel klein stukje gezien toen ben ik Ewald gaan opzadelen Lachen

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 15:47

ziet er goed uit Michelle, lekker joh!! Vervelend dat ie nog steeds de turbo zo goed weet te vinden maar dat komt vast en zeker ook weer helemaal goed (ging ie net zo hard als toen we met zn allen aan t rijden waren of nog harder zelfs?? Haha! )
leuke foto's!!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:00

Ziet er goed uit hoor Michelle! Kan me de eerste (of was het de 2e) les nog herinneren. Zit zeker vooruitgang in. Kom je vanavond ook ringrijden in St. Nyk??

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 17:32

Hey Maaike! Nee dit is anders, imo ongecontroleerder alsof hij zijn hoofd verliest. Want hij in Creil deed was bewust >;) maar wie weet is zijn truukendoos nog groter dan ik vermoedde...

hé eefje... ik weet ook niet welke dat was, wel idd dat er zeker verbetering in zit ja! Lachen
is er ringrijden?? haha had wel wat voor ons geweest ja, met geschikte dikke konten knol!! Maar ik heb een feestje dus kan niet! Haha!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:50

Ja, de foto's zijn zeker mooi!!! En Gammon loopt daar weer erg goed! Voor zijn doen want het kan natuurlijk nog beter he MIchelle Haha! GRapje hoor, jullie doen het allebei erg goed.....natuurlijk mag ik een beetje meehelpen maar uiteindelijk doen jullie het allemaal samen OK dan! Complimenten voor jou en Gam zijn hier dus zeer zeker op z'n plaats *LOL* Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:47

Haha! dank je wel hoor....

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:52

Nou Michèle, zo te zien hebben jullie toch al heel wat opgestoken van jullie lessen van Carole! Jullie verbeteren jullie duidelijk!
Let wel op dat je goed rechtop blijft zitten! Je knikt wat in, in je rechter zij, terwijl je linkerheup naar beneden lijkt te zakken. Kan ook komen doordat Gam nog wat scheef is hoor, dan kunnen die paarden je heel stiekem elke keer opzij gooien Haha!
(doet Aranka ook altijd, die is bol aan de rechterkant en dan moet ik mezelf elke keer weer heel bewust terug op haar rechterkant zetten om haar vervolgens met mijn rechterbeen weer in de goede buiging te kunnen krijgen Schijnheilig Tong uitsteken Haha! Knipoog )

Succes met je lessen en op de keuring!!!