Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ja, ik weet dat je veel meer dingen kan doen met een Shet, en dat gebeurt ook. Inderdaad is Priscilla lang (en ik ook, ik rij natuurlijk ook gewoon), maar zeker niet te zwaar. Ze zit Kyra ook niet in de weg met haar benen, anders zou ze er van mij toch niet op mogen..
Bovendien heeft Kyra er echt lol in. En als ze braaf genoeg is gaan er heus wel kleine kinderen op rijden. Ik weet ook wel dat dit niet te vaak kan. Er stond ook ergens dat ik iemand van 10 moet zoeken om haar in te rijden. Ten eerste kan ik die niet vinden, kinderen kunnen dat gewoon niet. En zeker niet bij Kyra, zij is namelijk niet een van de makkelijksten!
. Maar shetlanders kunnen veel hebben, zo hoorde ik een keer een verhaal van een volwassen man die een tocht door de bergen maakte op een kleine shet. Maarja, ik neem aan dat je niet op dr blijft rijden maar kleine kinderen erop laat rijden.
) 

:D Taaclover schreef:Een beetje te groot voor je pony is niet erg, maar dit is wel heel erg te groot.
Ik zeg niet dat je te zwaar bent en dat de pony je niet kan houden maar dit slaat heel erg uit het lood.
Is het de bedoeling dat je altijd op dit diertje blijft rijden of is het tijdelijk.
Als je zelf naar de foto´s kijkt want denk je dan?
Taaclover schreef:Een beetje te groot voor je pony is niet erg, maar dit is wel heel erg te groot.
Ik zeg niet dat je te zwaar bent en dat de pony je niet kan houden maar dit slaat heel erg uit het lood.
Is het de bedoeling dat je altijd op dit diertje blijft rijden of is het tijdelijk.
Als je zelf naar de foto´s kijkt want denk je dan?