Leysander @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:53

mooi beest zeg! wat een mooi zadel, ik heb nog nooit zo'n kleur gezien! Het zadel ziet er wel klein uit, of valt dat wel mee??

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 20:21

Haha thks Maaaykuhhh om die kleur ben ik er ook zo blij mee. het heet gewoon redwood maar het is net iets roder van kleur erg mooi idd.

Nee hoor zadel is niet te klein het is alleen een springzadel en die horen zo te zijn.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:25

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:41

janna schreef:
3 weken geleden zei je dat hij zo veel mooier was geworden. Ik zag er toen eigenlijk niet extreem veel aan, maar ik heb hem maar 1 keer gezien, voordat hij koliek gekregen had. Als ik nu die eerste foto zie, jemig, wat ziet hij er daar beroerd uit zeg! Zo mager en spierloos. Hij is zeker opgeknapt, en een heel stuk mooier geworden. Vooral ook die kont!
Mooi terrein ook waar je daar rijdt. Lijkt mij best gaaf om zo'n stukje te crossen. Lekker even uitwaaien en ontspannen.

en zelfs op die eerste foto zag ie er al stukken beter uit dan voordat Pris weer was begonnen met rijden Haha!
Het blijft een lekker paard Pris, maar dat hoofdstel bij dat zadel??

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:46

Hij ziet er nu goed uit zeg! OK dan!
En het tuig Bloos! Ik vind die kleur zooo mooi Haha!
Ik heb zelf alleen een zwart zadel en om nou een heel nieuw zadel aan te schaffen voor alleen een kleur... (en ik heb ook nog eens net een nieuw zadel).

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:22

Mooi groen is Houten toch Lachen heerlijk durrup hihi
Leys ziet er goed uit en de zon schijnt wat wil je nog meer Lachen

MarijkeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:15

ik vind dat je echt een goeie houding hebt!
En mooi bees!
Echt!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:18

Leuk beest zeg! Ziet er goed uit! Mooi zadel en hoofdstel heb je zeg ! Super combinatie vin ik jullie!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 14:57

Maaike schreef:
en zelfs op die eerste foto zag ie er al stukken beter uit dan voordat Pris weer was begonnen met rijden Haha!
Het blijft een lekker paard Pris, maar dat hoofdstel bij dat zadel??

Oww die tijd ervoor zo jammer dat ik daar geen foto's van heb aan de andere kant wil die tijd ook snel vergeten. Ja sorry dat hoofdstel baal er zelf genoeg van maar de importeur doet opeens moeilijk Boos! Boos! . heb er zelfs nog steeds geen singel bij Boos! Boos! .

Janna: Zo kwam het niet over bij mij. Het zal nooit een tank worden of super breed paard zo is zijn nowu ook niet en hoeft van mij ook niet. Belangrijkste is ook dat hij happy in zijn vel zit en vrolijk is en dat is hij. Nou dan gaan we toch een keer crossen (oke ik ga dan zelf).

Ben erg blij met dat terrein daar we kunnen zo lekker trainen daar doet hem erg goed en mij ook. Voorlopig gaat hij iedere maandag met de springruiter erheen om lekker te oefenen voor de cross.

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:17

Scheve mond dan moet je me niet gaan vertellen dat het onder "in the picture" staat. Ik heb geloof ik de eerste 20 pagina's van "ITP" 3 keer doorgekeken Verdrietig . Maar ja, heb de link via Miss_Petit doorgekregen, dus toch gevonden OK dan! . (ben niet zo'n computerheld, heb ik m'n broer voor Haha! , maar die is een paar daagjes weg)

Leuke foto's geworden, wie was er eigenlijk mee?
Heb trouwens ook niet het idee dat Miss_Petit het verkeerd bedoelde.. maar ik ga er niet tussenin zitten verders. Leef en laat leven, ik bemoei me nergens mee. (probeer ik Knipoog )