ziet er leuk uit hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jnien schreef::D![]()
Oja.. dan heb ik even een vraagje over iets heel anders: waarom wél met cap en dan zo gevaarlijk met gympen in de beugels??
Overigens erg leuke Tinker!

Citaat:daar kan je dus wel wat aan doen!!

Citaat:Ik krijg de indruk dat ik alleen maar positieve dingen mag zeggen of helemaal niks... Dan maar niks

Citaat:je gaat al bij de eerste foto's in de verdediging en dit blijft zo de hele topic door..
) of goede schoenen.
pharagirlke schreef:ben al eerder in de beugel blijven steken bij het vallen MET rijlaarzen.
en als ik geen cap op heb + zon schoenen is de kans dat ik dood blijft groter dan als ik cap op heb
ik ben toen ook een aantal meter meegesleurd! en zoals ik al zei toen had ik zelfs rijlaarzen aan.
heb al veel mensen zien vallen met hakjes die ook in de beugel bleven steken...duss...
pharagirlke schreef:zucht. zwijg jij maar ja. heb ik totaal geen problemen mee![]()
Emeraldo schreef:Mooi dat je daar geen problemen mee hebt, je probeert toch hopelijk te leren van deze foto's met commentaar? Daar is dit topic voor een groot deel voor bedoeld. Maar als je totaal geen "negatief" commentaar wil krijgen, leer je dus nooit iets bij. Als ik misschien nog commentaar had, zou ik je dat niet vertellen om je de grond in te boren, maar omdat je er iets van zou kunnen leren.
Blijkbaar wil je niks bij leren...
Hoe zit het nou??
en dat vind ik toch heel normaal, 1 x is genoeg! ik weet nu wat jullie bokkers vinden van die stang. het hoofdstek en mijn schoenen...
Citaat:Ik krijg de indruk dat ik alleen maar positieve dingen mag zeggen of helemaal niks... Dan maar niks![]()
Citaat:Alleen is het helaas voor een aantal bokkers nog erg moeilijk om dat op een dusdanige manier te doen dat de topicstarter er ook iets mee kan. Of in ieder geval zo dat je iemand niet volledig afkraakt