Booster@work (ierse tinker)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 00:34

Wat een bink zeg!! wowwwww!! *LOL*
ziet er leuk uit hoor! Knipoog

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:56

Ik zou je toch aanraden om tijdens het rijden een ander bit eraan te doen. Voor je zelf en voor je paard!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:45

Luister nou een keer naar mij:

ik heb moeilijke ouders.
dit paard is oorspronkelijk van mijn moeder.
incl. het zadel + het bit

dus: Neen! ik rijd niet met een ander bit. dit gaat prima zo waarom dan veranderen?

als je nog verder wil gaan over het bit kan je beter niet reageren.
blijf toch met dit rijden.

*neen niet aanvallend bedoeld*

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:13

Hoi!

Ik vind jullie een leuke combinatie! Maar ik vind niet dat je jezelf zo hoeft te verdedigen... je gaat al bij de eerste foto's in de verdediging en dit blijft zo de hele topic door.. Niet nodig.. Je vraagt mensen om hun mening en vervolgens schiet je bij het eerste commentaar al in de verdediging... Iedereen geeft goed bedoeld zijn of haar mening en niet om jou af te vallen. Probeer de positieve en vooral leerzame reacties er uit te halen ipv negatief te reageren! Heel veel succes...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 15:29

ik zie dat je nieuw bent. welkom op bokt.

je hebt hier waarschijnlijk nog geen rijfotos geplaatst ofwel?

wel na een paar keer leer je dat als je hier niet meteen in de verdediging gaat. je alles 1000 x moet horen.

en nog wat:

eer je in verdediging kan gaan moet je aangevallen worden. anders is het niet verdedigen maar uitleggen Rolleyes

nog veel plezier op bokt Lachen
het is over het algemeen een fijn forum Lachen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:36

Gave tink is dat zeg!
En je moet gewoon doen wat je het beste lijkt hoor!

Als je zelf zegt dat er geen constante druk staat op je teugels geloof ik dat wel, de foto's zijn immers een momentopname! Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:38

Adem in.. en adem uit...
Een vriendin van mij reed haar Tinker ook altijd met Liverpool stang. Is verder niets mis mee. Je werkt hem niet aan de teugel, zijn mond is dicht (bij zwaar protest zou je met hefboomwerking toch of een open bekkie verwachten, of een wegrennend paard) Hij is het gewend, dus ik zie het probleem niet. Laten we allemaal gewoon lekker genieten van de foto's, en niet continue opmerkingen maken over het bit. Dit is haar keus, en meningen zijn ok, maar na 10X weet ze het wel. Dus bij deze: gewoon leuke foto's en grappig Tinkertje Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 16:42

dankje bliksemluver
dankje lowara Lachen ben ik volledig met je eens

hebben alle Tinkers van voor hele korte beentjes? *LOL*
vind het nl wel grappig. irl valt het bij Booster best fel op *LOL*

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:44

Leuk dier!
Hij lijkt enorm veel op een witte shire die wij ooit op stal hadden.
Die was alleen wat groter Tong uitsteken

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:41

wow ik zie dat paard al... daar zou ik doods bang voor zijn hij is dan niet zo groot maar hij lijkt zoooooo groot! het is wel een super mooi paardje!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 23:55

haha laueef.
geloof me ik moest de 1ste keer dat ik hem reed echt wennen!
ik ben die kleine duivel van mij gewent (1.16) en dan ineens op zon paard Knipoog
maar hij rijd heerlijk!!

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 08:20

daar kan je dus wel wat aan doen!!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:30

Ik krijg de indruk dat ik alleen maar positieve dingen mag zeggen of helemaal niks... Dan maar niks Schijnheilig

Haha!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:48

Emeraldo schreef:
Ik krijg de indruk dat ik alleen maar positieve dingen mag zeggen of helemaal niks... Dan maar niks Schijnheilig

Haha!

Haha! Haha!

Oja.. dan heb ik even een vraagje over iets heel anders: waarom wél met cap en dan zo gevaarlijk met gympen in de beugels??

Overigens erg leuke Tinker!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:27

jeetje zijn sommige bokkers nou echt zo dom? Dat argument dat je je eigen mening niet mag verdedigen als iemand om commentaar vraagt? Iedereen heeft een mening en verdedigt niet. waarom zou een topicplaatser dat niet mogen?!?!

mooi paard! Echt een gave kleur

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 16:16

Jnien schreef:
:D Haha!

Oja.. dan heb ik even een vraagje over iets heel anders: waarom wél met cap en dan zo gevaarlijk met gympen in de beugels??

Overigens erg leuke Tinker!

mijn kop is van levensbelang mijn voet niet Schijnheilig

Citaat:
daar kan je dus wel wat aan doen!!

waar slaat dit op? Verward

Citaat:

Haha!

zucht. zwijg jij maar ja. heb ik totaal geen problemen mee

RoCKyLoVE: dankjewel Lachen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:18

Citaat:
je gaat al bij de eerste foto's in de verdediging en dit blijft zo de hele topic door..

Het probleem op bokt is dat IEDEREEN zich zelf staat te verdedigen.
Dat vind ik soms ook echt belachelijk.
We zijn allemaal verschillend en hebben een verschillend nivo.

Het enige waar je dan commentaar op zou kunnen geven is het niet dragen van een cap(hoera heb ook net zo'n foto van mezelf geplaatst Bloos! ) of goede schoenen.

Verder zie ik niet het probleem in of je nou ment of rijd met een menhoofdstel met liverpool, zolang je rustig in de hand bent is er niks aan de hand.
Om eerlijk te zijn heb ik ooit eens een fries ingerden met een liverpool.
Niks mis mee en heb later van de eigenaar een trens bit gekregen en ben zo zonder problemen verder gegaan.

Ruiter op de foto zit zkeer niet te trekken in de mond, misschien even de kinketting bijstellen maar verder is het toch okay.
En een hele leuke tinker natuurlijk OK dan!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:01

Je kop is van levensbelang en je voet niet??

Je weet toch wel dat je met je voet in de beugel kan blijven hangen en et je dan je kop kan kosten of niet??
Ik heb het 'live' meegemaakt! Meisje is dood gebleven!
Ook zei had een cap op, ze bleef met haar voet in de beugel haken en is meters meegesleurd!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 18:19

ben al eerder in de beugel blijven steken bij het vallen MET rijlaarzen.
en als ik geen cap op heb + zon schoenen is de kans dat ik dood blijft groter dan als ik cap op heb Scheve mond
ik ben toen ook een aantal meter meegesleurd! en zoals ik al zei toen had ik zelfs rijlaarzen aan.

heb al veel mensen zien vallen met hakjes die ook in de beugel bleven steken...duss... Lachen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:50

pharagirlke schreef:
ben al eerder in de beugel blijven steken bij het vallen MET rijlaarzen.
en als ik geen cap op heb + zon schoenen is de kans dat ik dood blijft groter dan als ik cap op heb Scheve mond
ik ben toen ook een aantal meter meegesleurd! en zoals ik al zei toen had ik zelfs rijlaarzen aan.

heb al veel mensen zien vallen met hakjes die ook in de beugel bleven steken...duss... Lachen

Veel succes! Was goed bedoeld, maar helaas!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:37

pharagirlke schreef:
zucht. zwijg jij maar ja. heb ik totaal geen problemen mee

Mooi dat je daar geen problemen mee hebt, je probeert toch hopelijk te leren van deze foto's met commentaar? Daar is dit topic voor een groot deel voor bedoeld. Maar als je totaal geen "negatief" commentaar wil krijgen, leer je dus nooit iets bij. Als ik misschien nog commentaar had, zou ik je dat niet vertellen om je de grond in te boren, maar omdat je er iets van zou kunnen leren.
Blijkbaar wil je niks bij leren...

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:15

Emeraldo schreef:
Mooi dat je daar geen problemen mee hebt, je probeert toch hopelijk te leren van deze foto's met commentaar? Daar is dit topic voor een groot deel voor bedoeld. Maar als je totaal geen "negatief" commentaar wil krijgen, leer je dus nooit iets bij. Als ik misschien nog commentaar had, zou ik je dat niet vertellen om je de grond in te boren, maar omdat je er iets van zou kunnen leren.
Blijkbaar wil je niks bij leren...

Ze zegt toch niet dat ze geen commentaar wilt, Jij begint met te zeggen dat je zwijgt en als zij daar dan geen problemen mee heeft is het ook niet goed Clown Hoe zit het nou??

Verder.. Ik ga mee met cowgirl..Ik vind ook niet dat je in z'n mond zit je sjouwen ofzo.. Haha!

[edit] héle domme typo [/edit]

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 22:03

emeraldo: als je 1 keer zegt wat je vind over die stang. over het hoofdstel mijn houding etc.
dan leer ik daarvan
maar na 10 x word ik het wel een beetje beu Scheve mond en dat vind ik toch heel normaal, 1 x is genoeg! ik weet nu wat jullie bokkers vinden van die stang. het hoofdstek en mijn schoenen...

ik hang niet in de mond van dat paard. je ziet duidelijk dat dit paard er geen enkel probleem mee heeft, waar maak je zon heisa om?
zucht.
ga met rockylove mee . sorry.

ps: zet deze fotos om te leren. maar door iets 1x te lezen leer ik ook. hoef het daarom niet 2 blz lang aan te horen toch?

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:19

Lees anders sticky boven aan in dit topic. Daar staat een klein stukje geschreven waarbij ik meteen aan jou denk. Zoek zelf maar op welk stukje Gaaaap

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 13:31

zal ik doen emeraldo Dromen
herinner je je dit nog:
Citaat:

Haha!

sorry kon het niet laten...ik leer niet echt veel van jou commentaren

edith: je bedoelde dus de regels. het stukje over mij heb ik gevonden...ben het half met je eens. ik kan wel degelijk commentaar verdragen en weet ook wat er mee te doen. heb al veel ingezien dankzij haw fotos bij bokt. Ik kan het alleen niet hebben dat ik het hier 2 blz lang moet lezen dat jullie het niet met mij eens zijn dat ik een liverpool bit gebruik...naja! ik ruk niet in zijn mond! het paard heeft er niets op tegen en is het gewent. dus snap ik niet waar jullie zo moeilijk over doen.
heb trouwens nog een stukje over jou gevonden:

Citaat:
Alleen is het helaas voor een aantal bokkers nog erg moeilijk om dat op een dusdanige manier te doen dat de topicstarter er ook iets mee kan. Of in ieder geval zo dat je iemand niet volledig afkraakt