En wat een schitterende pony met een prachtig koppie, nou ben ik sowieso nogal fan van vos-met-bles maar deze springt er toch wel uit, wat een kwijlbeest zeg! Wees er maar zuinig op! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En wat een schitterende pony met een prachtig koppie, nou ben ik sowieso nogal fan van vos-met-bles maar deze springt er toch wel uit, wat een kwijlbeest zeg! Wees er maar zuinig op! Malibu schreef:Ook vind ik wel dat er iets meer voorwaarts gereden mag worden, nu komen z'n gangen niet mooi uit en lijkt ie erg 'vlak' te lopen. Hij mag wat ruimer gaan lopen met wat meer afdruk (wat je dus krijgt door het voorwaarts rijden).
Ik denk dat met een beetje proffesionele les (of priveles) dat deze pony heel veel mogelijkheden heeft...
Je zit trouwens wel erg mooi recht! *kijkt een beetje jaloers* hakken zouden voor het plaatje idd mooi recht mogen blijven en iets naar achter onder de heupen gesteld mogen worden. Dus schouder/heup/hak in 1 lijn... Maar je zit echt netjes recht met je rug

maar het is wel te zien dat je van jezelf al heel netjes zit hoor...
Malibu"]
Heeft het paardje nog papieren ofzo? Ben wel benieuwd of z'n afstamming bekend is... (of heb ik niet goed gelezen? dat ken namelijk ook wel eens gebeuren)
[/quote]
Heb je goed gelezen.. het staat er ook niet..
Ik heb even voor je een ander topic opgezocht waar Marije vertelde wat zijn afstamming is.
[quote="diegomarije schreef:Vader is Don Diego (v. Drug ox), vrij onbekende NRPS hengst, dus als iemand nog info over hem heeft.....![]()
komt goed.. daar geloof ik in