Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gomir schreef:Wat is dat dier mooi uitgegroeid Marije![]()
Moet hij niet toevallig wat SGW ervaring opdoen ofzoIk ben nog op zoek naar een paardje om tijdens de oefencross in de groep mee te rijden, dat zie ik met Otje nog niet zo zitten
![]()
![]()
Even zonder gekheid, het ziet er super uit en Anike rijdt hem ook keurig
, maar wie weet is het nog eens een optie, Aniek?
En dank je wel voor het compliment diegomarije schreef:Hihihi, ik weet niet of je die oefencross met Diego wel zal zien zitten hoor, maar wie weet is het nog eens een optie, Aniek?
![]()
Nee hoor, ik ben al lang blij dat hij het springen nu zo super doet zonder gekke uitspattingenEn dank je wel voor het compliment

diegomarije schreef:Ik hoor hier iets wat ik nog nooit gehoord heb: Hielke opscheppen over mijn paard?hahahaOp zich wel begrijpelijk natuurlijk
Het is dan ook wel een heel mooi paardje
xxNicolienxx schreef:Echt waar. Als we het ooit over paarden hebben, vertelt hij wel eens dat je een heel goed paard heb. pest hem er nou niet mee, dan krijg ik weer op m'n kopHet is dan ook wel een heel mooi paardje
Missouri schreef:Wat een leuk beest!
Geweldig om te zien, al paarden zo helemaal netjes 'verpakt' (de bandages, springschoenen) op wedstrijd gaan.
Wat is de afstamming als ik vragen mag? Mooi koppie zit erop.