Ofir@work: Endurance Onstwedde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:41

ruitje schreef:
Nou dan is het zeker mooi dat Ofir een A had!(in je hoofd houdend dat hij een pees probleem had!) super!

De DA was zelfs zeer te spreken over Ofir's (slechte) pees bij de laatste keuring, toch Wendy?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 11:55

Jep, ze hadden er helemaal niets aan gezien (terwijl er toch echt bobbels opzitten van het aangroeien na het afscheuren...).

Ik kreeg bij de voorkeuring nog te horen:"Goh, wat een stevige draver" Nagelbijten / Gniffelen de een noemt het stevig, ik noem het vet Schijnheilig

En veel meer bokkers gezien als dat ik wist.. Jammer hoor, was wel weer in voor een boktmeeting

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:23

wkoekoek schreef:
Ik kreeg bij de voorkeuring nog te horen:"Goh, wat een stevige draver" Nagelbijten / Gniffelen de een noemt het stevig, ik noem het vet Schijnheilig

Ah, nee joh, Ofir is één bonk spieren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:29

Hey, had ze nog helemaal niet gezien, leuke foto's! En fijn dat het zo lekker is gegaan, toch fijn dat jullie er allebei lol in hadden Lachen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 13:35

Deze kreeg ik nog van Esther:

Helemaal klaar. Het is net alsof Ofir en ik geen zin hebben... Wat kijk ik ook weer heelrijk enthousiast Schijnheilig
Afbeelding

Richting start, Esther heeft de stopwatch al klaar (die ze trouwens onderweg is verloren )
Afbeelding

En de start, Ofir draaft zowaar in een normaal tempo Haha!
Afbeelding

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:58

Wat een coole foto's! Ik wordt helemaal jaloers, ik wil ook al bijna een jaar meedoen aan een endurance wedstrijd maarja, het wordt pas volgend jaar... Scheve mond

Trouwens, een vraagje... Ga je echt de hele tijd met bepaalde mensen mee, of ontmoet je op zo'n wedstrijd ook nog mensen...? Ik ken wel één iemand van m'n ponyclub die ook een keer endurance wil rijden dus misschien kunnen we dan samen gaan, maar als je alleen bent, rij je dan ook de hele tijd alleen of krijg je ook nog de kans om anderen te ontmoeten? Omdat je een bepaalde snelheid enz moet hebben en misschien het niet in jouw voordeel is als je je paard elke keer moet aansporen of juist terughouden, vroeg ik me af hoe dat nou precies zit, en wat het slimste is om te doen (alleen rijden is voor jou en je pony natuurlijk ook minder leuk...), kan jij me misschien goede raad geven? Lachen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 20:34

Ik had met Esther afgesproken om samen te rijden (haar vader traint onze koerspaarden en beide paarden waar we op rijden zijn dravers), maar na de p/a, waar ik moest wachten, ben ik alleen verder gegaan. Ik heb nog wel een aantal kilometers met iemand uit Klasse 2 gereden. Ik vind het zelf wel prettiger, en ofir liep ook lekkerder door als er een ander paard naast liep Ik heb eigenlijk alleen voor de p/a en de finish rustig aangedaan. De rest alleen maar gedraafd en op lange rechte stukken een galopje. Schijnheilig

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:53

Je kunt met iemand oprijden. Alleen gaat ook heel goed hoor. Onderweg kom je genoeg mensen tegen en na afloop van de wedstrijd helemaal. Ik kiest er voor om alleen te rijden anders gaat mijn paard hangen aan een ander paard. Tenzij ik met mijn stalmaat rij.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:48

Leuke foto's!!!
Lachen

Ikke wil ook!! *LOL* Die bolle van mij heeft conditie zat en zijn locomotie Bloos is de laatste tijd ook erg goed. Moet je dan ergens lid van zijn ofzo??

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:35

he wat een leuke foto's zeg!
Leuk om te lezen dat je het leuk vond en we je vaker op een wedstrijd gaan tegenkomen

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:29

ik heb eingenlijk alle wedstrijden alleen gereden, maar onderweg kom je mensne tegen, daar rij je dan even mee of soms wat langer.... het ligt er net aan... gracia maakt het niet veel uit.. zo lang het tempo maar gelijk is!!