Filmpjes IJslanderwedstrijd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:03

Jeugdwedstrijd!!! COOOL!! Daar heb ik ook nog aan meegedaan! Vlaggenrace en de terreinrit die eindigde in een race.... en de behendigheidswedstrijd.... heb je ook meegedaan aan show aan de hand... toen ik namelijk meedeed had ik me ook daar voor opgegeven, wist alleen niet dat het een onderdeel was wat je zelf in elkaar moest zetten... wel jammer, moest me dus uitschrijven. (anders kun je volgend jaar met Koos en Fraeva VD-en Haha! Kan Koos de jury ff van slag maken)
Degene die toen gekwalificeerd werden voor Youth-cup, waren wel allemaal mensen die of op de steengoeie hengst van papa reden of ouders hadden die een ijslanderstoeterij runnen, dat vond ik toen niet echt fair.... als nieuwkomer met gewoon een leuk paardje, maak je bijna geen kans. Maargoed, vond het wel een superwedstrijd, jammer dat ik er niet meer aan mee kan doen.
Heb ook nog ff de foto's bekeken op de website, maar er staan echt reuze mooie foto's van jou en Fraeva tussen zeg! Die foto van haar Koppie!! Die eerste toltfoto vind ik ook schitterend... die manen Kwijl

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 09:01

Ik heb nog steeds geen geschikte uploadsite kunnen vinden... geocities neemt het filmpje niet aan omdat je niet meer dan 5 MB kan uploaden. Scheve mond Het filmpje is 5,24 MB... maar ik doe mijn best!

INkie schreef:
Leuke IJslander! Ik ben gek op die kleur!
Heb er verder niet zo veel verstand van! Ik weet alleen dat ze veel knieacties moeten hebben op wedstrijden Haha!
Jammer dat je filmpjes het doen Lachen
Hoeveelste was je? Of wat waren je punten?
Ik ben een keer naar zo'n wedstrijd wezen kijken. Maar wat is het hoogste cijfer wat gegeven kan worden? ( zeg maar wat op school een 10 is )

Wat leuk dat je een keer bij zo'n wedstrijd bent geweest! (Knie-actie is inderdaad erg gewenst Knipoog ). Het hoogste cijfer wat je kan krijgen is een 10, maar dat wordt eigenlijk nooit gegeven... alleen op de WK wordt er wel eens een 10 uitgedeeld, maar daar rijden dan ook echt de tophengsten enzo.
Het gemiddelde van deze wedstrijd lag zo rond de 5/6 en soms zelfs af en toe een 7.
Ik deed mee aan 4 proeven: stijlviergangenproef (daarbij moet je van paard ruilen in de finale, zodat de jury kan zien hoe jij op een ander paard rijdt), töltproef, behendigheid en de vlaggenrace.

In de viergangenproef was ik 1e in de selectie en 1e (van de 5) in de A-finale. Lachen En in de töltproef was ik 11e (van de 23) in de selectie... ik mocht door naar de B-finale en toen werd ik 1e (van de 5), dus toen mocht meerijden in de A-finale en toen werd ik 6e (van de 6).
De andere 2 proeven gingen niet zo goed, want Fraeva was een beetje té zenuwachtig... maarja volgende keer beter! Haha!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 09:05

ShadowFax schreef:
Jeugdwedstrijd!!! COOOL!! Daar heb ik ook nog aan meegedaan! Vlaggenrace en de terreinrit die eindigde in een race.... en de behendigheidswedstrijd.... heb je ook meegedaan aan show aan de hand... toen ik namelijk meedeed had ik me ook daar voor opgegeven, wist alleen niet dat het een onderdeel was wat je zelf in elkaar moest zetten... wel jammer, moest me dus uitschrijven. (anders kun je volgend jaar met Koos en Fraeva VD-en Haha! Kan Koos de jury ff van slag maken)
Degene die toen gekwalificeerd werden voor Youth-cup, waren wel allemaal mensen die of op de steengoeie hengst van papa reden of ouders hadden die een ijslanderstoeterij runnen, dat vond ik toen niet echt fair.... als nieuwkomer met gewoon een leuk paardje, maak je bijna geen kans. Maargoed, vond het wel een superwedstrijd, jammer dat ik er niet meer aan mee kan doen.
Heb ook nog ff de foto's bekeken op de website, maar er staan echt reuze mooie foto's van jou en Fraeva tussen zeg! Die foto van haar Koppie!! Die eerste toltfoto vind ik ook schitterend... die manen Kwijl

De selectie voor de Youthcup was nou anders, want om je te kwalificeren moest je verplicht aan een aantal onderdelen mee doen... dus ook vlaggenrace, behendigheid, cross, dressuurproef en show aan de hand. Dus kinderen met een makkelijk paardje die wel over een hindernisje konden springen, maakten ook kans nou. Lachen
Volgende keer doe ik inderdaad show aan de hand met Koos en Fraeva, dat is echt een leuk idee! Zou dat mogen? Tong uitsteken