Beek.. foto's Shanna16

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:58

siets schreef:
Hihi, wat geinig, dit is op onze manege Haha!. Ik heb bij Zoe geschreven, bij de L2 selectie. Echt zo'n mooi dier! Lijkt wel op Power and paint van Marichje van Baalen. En de waterbak bij de M en Z ringen is mooi he? Maarja, genoeg gekletst Haha!. Ik vind je proef er niet eens zo slecht uitzien, weet je nog welke jury je had?

Ja, Ab Rooks en een vrouw Clown

Maar ondanks alles was het wel terecht hoor. Kijk maar eens goed op de foto's. Hij loopt op zijn voorhand, niet aan mijn been, en niet door zijn lijf.

Kortom, t was werkelijk prut. T ergste is dat het op het moment thuis nog slechter gaat... en dat moet dan zondag dressuur rijden.. oef Tong uitsteken

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:18

Ziet er echt netjes uit, goed hoor... mooi paardje ook! vind het echt een vriendelijk beestje op te zien.. je rijd netjes hoor OK dan!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:10

Ab Rooks, ja die ken ik wel. Is voorzitter geweest vroeger bij onze club en jureert veel, heb hem ook 1 keer gehad. Hij punt altijd wel goed. Maar je zei zelf ook al dat je het wel eens was met de punten.

Mag ik misschien wat raad geven? Is het niet verstandig om even wat minder dressuur te starten, tot het allemaal wat lekkkerder gaat? Jullie zijn echt snel de L2 doorgevlogen he, misschien moet je het nu even kalm aan doen. Anders wil hij straks helemaal niet meer... Scheve mond Had dat vroeger ook met calypso, in de L heb ik bewust weinig gestart want hij was nog zo jong en de B ging veel te snel. Gewoon 1, hoogstens 2 wedstrijdjes per maand en dan 1 proefje (ik deed altijd springen erbij) Zorg dat Boas er weer wat plezier in krijgt, Lachen dat je weer een pony krijgt die het dressuren leuk vind! Springen vindt hij nog wel heel leuk he?
Bovendien was er toch ook iets met Boas en een andere ruiter wat vroeger niet zo lekker ging? Dus zorg maar dat hij het allemaal leuk blijft vinden, ga lekker buiten met hem rijden en crossen enzo Lachen

Tot zover wat wijze raad van deze ouwe zeur Tong uitsteken
Ik kan het niet laten Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:13

Ab Rooks, daar heb ik nog mee in de tent gezeten... Je pony loopt idd wel op de voorhand, en een foto is natuurlijk maar een momentopname. Maar het is en blijft jammer .

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:43

mooie fotos en jammer van je punten shanna!maar euh...het is niet jou paardje het is van iemand anders.En boas zou ook voor hara blijven.
sorry het moest er echt effe uit Schijnheilig Bloos!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:47

lovelygirly schreef:
mooie fotos en jammer van je punten shanna!maar euh...het is niet jou paardje het is van iemand anders.En boas zou ook voor hara blijven.
sorry het moest er echt effe uit Schijnheilig Bloos!

Hmzz dit vat ik niet maar goed Lachen Leuke Pony Shanna, Ik heb via via gelezen op bokt Tong uitsteken dat die goed kan spingen Lachen Jammer dat de dressuur Nu zo slecht gaat maar alles komt wel weer op het juiste beentje gewoon een beetjuh gedult enzo Lachen Heel veel succes verder Ach gut Pling

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:57

Psycho_Horse schreef:
Hmzz dit vat ik niet maar goed Lachen Leuke Pony Shanna, Ik heb via via gelezen op bokt Tong uitsteken dat die goed kan spingen Lachen Jammer dat de dressuur Nu zo slecht gaat maar alles komt wel weer op het juiste beentje gewoon een beetjuh gedult enzo Lachen Heel veel succes verder Ach gut Pling

Ja, dat snap ik dat jij het niet snapt. Ik snap het echter wel en heb dr al gepb't om het een en het ander recht te zetten/duidelijk te maken.

En ja, hij kan goed springen. Ach, die dressuurdip komen we wel doorheen hoor Haha!

Marlies: Verstandig advies. Mijn moeder en ik dachten precies hetzelfde nl. Knipoog
Ik start zondag nog in Lichtenvoorde, dan krijgt ie nog ergens een week helemaal rust, en dan pak ik hem langzaam weer op. 24 juli (op mijn verjaardag Haha!) starten we pas weer dressuur.

Goh, overeenkomende gedachten, niet dan? Haha!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:03

Inderdaad Lachen