siets schreef:Hihi, wat geinig, dit is op onze manege. Ik heb bij Zoe geschreven, bij de L2 selectie. Echt zo'n mooi dier! Lijkt wel op Power and paint van Marichje van Baalen. En de waterbak bij de M en Z ringen is mooi he? Maarja, genoeg gekletst
. Ik vind je proef er niet eens zo slecht uitzien, weet je nog welke jury je had?
Ja, Ab Rooks en een vrouw

Maar ondanks alles was het wel terecht hoor. Kijk maar eens goed op de foto's. Hij loopt op zijn voorhand, niet aan mijn been, en niet door zijn lijf.
Kortom, t was werkelijk prut. T ergste is dat het op het moment thuis nog slechter gaat... en dat moet dan zondag dressuur rijden.. oef
. Ik heb bij Zoe geschreven, bij de L2 selectie. Echt zo'n mooi dier! Lijkt wel op Power and paint van Marichje van Baalen. En de waterbak bij de M en Z ringen is mooi he? Maarja, genoeg gekletst
Is voorzitter geweest vroeger bij onze club en jureert veel, heb hem ook 1 keer gehad. Hij punt altijd wel goed. Maar je zei zelf ook al dat je het wel eens was met de punten.
Had dat vroeger ook met calypso, in de L heb ik bewust weinig gestart want hij was nog zo jong en de B ging veel te snel. Gewoon 1, hoogstens 2 wedstrijdjes per maand en dan 1 proefje (ik deed altijd springen erbij) Zorg dat Boas er weer wat plezier in krijgt,
dat je weer een pony krijgt die het dressuren leuk vind! Springen vindt hij nog wel heel leuk he?