Tygahno tijdens de kringkampioenschappen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:50

Gefeliciteerd met je kampioenstitel.
Maar hoef je daar voor jullie geen selectiewedstrijden voor te rijden?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:04

gefeliciteerd!
Zeker een mooi paard, je rijd hem echt netjes!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 22:09

Zal ik het ook maar even officieel doen:

Gefeliciteerd! OK dan! OK dan!
Het was even afwachten toen ik hem het terrein op zag komen, maar hij heeft zich verder keurig gedragen.
Vraag me alleen af hoe je de prijsuitreiking nu gedaan hebt Schijnheilig

Mickey schreef:
Gefeliciteerd met je kampioenstitel.
Maar hoef je daar voor jullie geen selectiewedstrijden voor te rijden?

Dit was de selectie Haha!
Nee, kringkampioenschap is als het ware dé selectie voor het regio kampioenschap.

De opkomst viel hier heel erg tegen...daar hadden meer mensen het over. Jammer hoor...

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:44

GEFELICITEERD!

je hebt het verdiend!!
ik heb je helaas niet zien rijden, en je ook niet gemeet
maar misschien zie ik je in schoorl de 17e?
ikw as 4e en ik ben ook door Haha!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:45

Antoinette schreef:
Vraag me alleen af hoe je de prijsuitreiking nu gedaan hebt

In eerste instantie was de bedoeling dat ik een paard van Hans zou gebruiken maar eigenlijk vond ik het toch wel veel te gaaf om de prijsuitrijking met Tygie te doen dus ik ben gauw naar huis gereden en heb daar even witte bandages opgehaald. Om 18.00 uur was de prijsuitrijking dus ik ging er om 17.30 al op zitten zodat ik hem nog even rustig kon laten rondkijken.... De eerste 10 minuten gedroeg meneer zich voorbeeldig Schijnheilig maar na wat over en weer gehinnik met wat andere paarden had hij bedacht dat hij veel liever weer bij zijn maatjes op de vrachtwagen stond en begon hij te springen en steigeren op zijn plek Boos! na dat ik hem dus uitgelegd had dat dat niet de bedoeling was ging hij met ongeveer 100 km/uur door de baan Bloos! ik vond het al steeds minder leuk worden maar gelukkig werden we op dat moment verzocht om naar de binnen manege te gaan om de dekens op te doen dus zo gezegd zo gedaan...
Eenmaal in de binnen manege bleef hij maar hinneken en druk doen. Gelukkig heb ik een hele lieve man die erg blij met me is Lovers en na vandaag hopenlijk ook trots Haha! hij heeft geregeld dat ik niet mee hoefde te rijden met de ere ronde, hoewel ik het heel jammer vond en het graag had gedaan was ik stiekem ook wel opgelucht Bloos dus vlak voor de ere ronde ben ik gauw via de zijkant weggestapt..
Zo heb ik dat dus gedaan Antoinette Knipoog

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:48

Ik wil iedereen even hartelijk bedanken voor de leuke reacties en Antoinette voor het maken van de foto's

behappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:49

super joh!! leuk verhaaltje van je prijsuitreiking haha
ik zie je in schoorl wel!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:19

behappy schreef:
super joh!! leuk verhaaltje van je prijsuitreiking haha
ik zie je in schoorl wel!

dat was ik Bloos

Serena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:25

Eeeeyy... ta ta ta Ik heb een KAMPIOEN OP STAL STAAN! Haha! hihi.. gefeliciteerd hé, jullie saampjes hebben het maar mooi ff gedaan!! Tyghie verdient weer een extra emmertje slobber
Cheese! Foto's zien er ook weer es superzz uit!! In 1 woord, geweldig gewoon! Nogmaals gefeliciteerd, en mensen aub hou toch es op met dat commentaar over zo'n zweepje.. arghh Verward

Cya 2morrow K'tje en Tyghie... Geniet ze nog maar flink na van jullie overwinning!!! OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:55

Dat zeg je verkeerd Serena Tong uitsteken Je staat bij een kampioen op stal *LOL*

En wat bedoel jij nou reddytobias, of ben ik nou zo blond Blond

Serena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:02

Tong uitsteken En wat is het verschil? hahaha.. het maakt niet uit, trots zijn we evengoed wel Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:14

Wat het verschil is Verward kijk maar eens op je bankrekening als het weer tijd is geweest om het stalgeld te betalen Tong uitsteken

volgens mij was ik bijna nog blijer dan tygahno zelf *LOL* Ik kan ook altijd heel erg blij zijn als ik uitslagen van de SGW's bekijk en ik zie dat er leuke mensen gewonnen hebben Knipoog (dan zit ik ook de halve dag te stuiteren op mijn stoel Haha! )

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:41

Mooi paardje hoor. Haha! loopt echt wel netjes! Tong uitsteken
Veel plezier ermee!!!!!!!!! OK dan!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:01

wow ziet er goed uit, welke klasse is dit???
( het hoedje zegt niet alles meer zag ik vorig jaar met de ard, daar reden ze vanaf de b met hoedje)
wij hier in het oosten niet. maar het ziet er iig super uit!!!!!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:59

Nameless, ik reed in de klasse L1, ik ben in februari in B begonnen, Tygahno is 4 jaar oud.
Ik had mijn cap ook mee maar besloot toch om mijn hoedje op te doen Haha!
Tijdens de prijsuitrijking had ik ook mijn hoedje op maar o, o, o, wat had ik een spijt Knipoog

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:38

Tygahno schreef:
Nameless, ik reed in de klasse L1, ik ben in februari in B begonnen, Tygahno is 4 jaar oud.
Ik had mijn cap ook mee maar besloot toch om mijn hoedje op te doen Haha!
Tijdens de prijsuitrijking had ik ook mijn hoedje op maar o, o, o, wat had ik een spijt Knipoog

die van mij is ook 4 en word bijna 5 Haha!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:27

GEFELICITEERD Haha!
Heel mooi paard zeg, in welke klasse reed je dan..?
ik ga aanstaande zaterdag mijn vriendin helpen.. Lachen
Dus misschien zie ik daar wel bokkers..!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 19:18

Leuk, je verhaal over de prijsuitreiking.
Het was een behoorlijk spannende dag voor jullie 2, maar jullie hebben het toch allemaal maar even geflikt Knipoog

Anydale; 2 berichten naar boven staat dat ze L1 gereden heeft Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:25

Super zeg! Gefeliciteerd!
Wat een supermooi paard heb je!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:39

gabyfedde schreef:
Super zeg! Gefeliciteerd!
Wat een supermooi paard heb je!
Dankje *trots*

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 08:33

het zag er heel goed uit OK dan! alleen wat mij heel erg opviel is dat je bij elke foto je sporen in je paard hebt... of ligt dat aan mij?

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:58

LauEef schreef:
het zag er heel goed uit alleen wat mij heel erg opviel is dat je bij elke foto je sporen in je paard hebt... of ligt dat aan mij?
Nee hoor dat ligt niet aan jou, dat is ook zo Toen ik het losrij-terrein op kwam was hij 2x zo groot en kon ik er met mijn been niet aankomen, hij was vreselijk "bommetje" maar het probleem met hem is dat als hij zo gespannen is hij zijn "kruid" ook snel verschiet... hij was dus na 15 minuten totaal niet meer voorwaarts maar helaas moest ik toen nog beginnen met starten. Deze foto's zijn vlak voor en tijdens de eerste proef gemaakt, hij was tijdens de eerste proef zo slecht aan het been dat hij zelfs een keer bij de middendraf in galop aansprong Verdrietig Het gekke was dat hij wel gespannen was maar niet wilde lopen.
Meteen na de eerste proef ging ik even stappen en binnen een paar minuten werd ik opgeroepen voor de tweede proef ik had dus voor de tweede proef niet meer losgereden maar wat denk je Verward schijnbaar had hij dat net even nodig want ik draafde aan naar de ring en hij voelde meteen al heel erg lekker ineens was hij wel lekker voor mijn been en was het niet meer nodig om hem elke pas vooruit te drijven en bij te prikken. Ik wist ook niet dat hij na enkele minuten stappen ineens wel lekker wilde lopen.... Wij hebben samen die dag als combinatie in elk geval heel veel geleerd...