Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mickey schreef:Gefeliciteerd met je kampioenstitel.
Maar hoef je daar voor jullie geen selectiewedstrijden voor te rijden?
Antoinette schreef:In eerste instantie was de bedoeling dat ik een paard van Hans zou gebruiken maar eigenlijk vond ik het toch wel veel te gaaf om de prijsuitrijking met Tygie te doen dus ik ben gauw naar huis gereden en heb daar even witte bandages opgehaald. Om 18.00 uur was de prijsuitrijking dus ik ging er om 17.30 al op zitten zodat ik hem nog even rustig kon laten rondkijken.... De eerste 10 minuten gedroeg meneer zich voorbeeldigVraag me alleen af hoe je de prijsuitreiking nu gedaan hebt
maar na wat over en weer gehinnik met wat andere paarden had hij bedacht dat hij veel liever weer bij zijn maatjes op de vrachtwagen stond en begon hij te springen en steigeren op zijn plek
na dat ik hem dus uitgelegd had dat dat niet de bedoeling was ging hij met ongeveer 100 km/uur door de baan
ik vond het al steeds minder leuk worden maar gelukkig werden we op dat moment verzocht om naar de binnen manege te gaan om de dekens op te doen dus zo gezegd zo gedaan...
en na vandaag hopenlijk ook trots
hij heeft geregeld dat ik niet mee hoefde te rijden met de ere ronde, hoewel ik het heel jammer vond en het graag had gedaan was ik stiekem ook wel opgelucht
dus vlak voor de ere ronde ben ik gauw via de zijkant weggestapt..
hihi.. gefeliciteerd hé, jullie saampjes hebben het maar mooi ff gedaan!! Tyghie verdient weer een extra emmertje slobber
Foto's zien er ook weer es superzz uit!! In 1 woord, geweldig gewoon! Nogmaals gefeliciteerd, en mensen aub hou toch es op met dat commentaar over zo'n zweepje.. arghh
kijk maar eens op je bankrekening als het weer tijd is geweest om het stalgeld te betalen
Ik kan ook altijd heel erg blij zijn als ik uitslagen van de SGW's bekijk en ik zie dat er leuke mensen gewonnen hebben
(dan zit ik ook de halve dag te stuiteren op mijn stoel
) LauEef schreef:Nee hoor dat ligt niet aan jou, dat is ook zohet zag er heel goed uit alleen wat mij heel erg opviel is dat je bij elke foto je sporen in je paard hebt... of ligt dat aan mij?
Toen ik het losrij-terrein op kwam was hij 2x zo groot en kon ik er met mijn been niet aankomen, hij was vreselijk "bommetje" maar het probleem met hem is dat als hij zo gespannen is hij zijn "kruid" ook snel verschiet... hij was dus na 15 minuten totaal niet meer voorwaarts maar helaas moest ik toen nog beginnen met starten. Deze foto's zijn vlak voor en tijdens de eerste proef gemaakt, hij was tijdens de eerste proef zo slecht aan het been dat hij zelfs een keer bij de middendraf in galop aansprong
Het gekke was dat hij wel gespannen was maar niet wilde lopen.
schijnbaar had hij dat net even nodig want ik draafde aan naar de ring en hij voelde meteen al heel erg lekker ineens was hij wel lekker voor mijn been en was het niet meer nodig om hem elke pas vooruit te drijven en bij te prikken. Ik wist ook niet dat hij na enkele minuten stappen ineens wel lekker wilde lopen.... Wij hebben samen die dag als combinatie in elk geval heel veel geleerd...