Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel succes ermee!
En idd probeer is wat meer met een holle rug te springen dat toont beter en Zal ook beter zijn voor je rug als je een keer raar in het zadel terecht komt
En idd ook bovern de sprong niet je benen optrekken want die Horen boven de sprong stil te liggen Maar ik vin ook dat je met die bezemstelen of latjes wat het ook is Gewoon je eigen gang moet gaan Tis mijn paar dniet dus
als er wat zou gebeuren (Weet ik niet) Dan is het niet mijn probleem maar ik zeg je wel heel erg uitkijken want Zitten idd scherpe randen of splinters aan
verder leuke fotos en goede prestatie voor een fjord ga zo door
kaliefje schreef:hoe zou een bezem moeten breken dan? dan moet hij wel helemaal vast liggen hoor!
als hij ertegenaan springt dan valt die bezem gewoon!
Sjonniej schreef:Als je pony niet uitkomt en er op gaat staan met zijn hoef..
als hij dat net met de takken van zijn ijzers doet, krijg hij de gebroken stok in zijn buik...
Als je vaker gaat springen kan je beter even naar de gamme oid. gaan en daar een paar paaltjes halen...ongeveer 5-8 cm dik. Als je die verft ziet je pony ze ook beter en de kans dat er wat breekt is kleiner