Loopt netjes vind ik en kan echt geweldig springen.
Daar moet je toch wel mee kunnen winnen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pellie"]
ik heb het niet over hoe hij gereden wordt, alleen dat ik de knik zelf lelijk vindt.
nee joh, over rijkunsten hoor je mij niet, ik sta niet aan de spreekwoordelijke wal
[/quote]
Sorry, ik dacht dat je ermee bedoelde dat hij teveel achter de LL loopt. Aangezien daar best veel commentaar op bokt over is (in dit geval verder nog niet). Maar dan begreep ik je verkeerd![]()
[quote="GillyZidane schreef:1woord WAUW! wat een wijs beest zeg!
echt een prachtdiertje.
wat een prachtig scherpe fotos ook zeg!
mag ik vragen wat voor camera je hebt?
_Romana_ schreef:wat is zangersheide, een stal, ras of hengst.. Mooi dat koppie best wel groot niet zo langwerpig, als de meeste paarden...Ik wil dit namelijk weten omdat ik ook een paard had gezien die hier verrekte veel op lijkt...
gomir schreef:Nothing to lose x Zeus x .... x Duc de normandie of Enfant de normandie
Ik heb een redelijk geheugen, maar soms wordt er een stukje te wazig om nog te lezen![]()
Heb je iig een idee
Nothing to lose is trouwens een indoctro x amor zo uit mijn hoofd.
Marliesje schreef:Supergaaf paard, echt heel erg mooi, en hij loopt netjes, van mij mag hij nog wel wat meer gaan schuimen in zijn mond. Echt gaaf!
(zie foto 1) xxappiexx schreef:Bij het aanspringen, waarom trek je hem zo in z'n mond? als ie een beetje flipt kun je hem beter aandrijven, met dit trekken schiet je niks op!
En de foto eronder....daar trek je ook al in z'n mond..!